پیام سپاهان
هلال احمر به چهار هزار نفر خدمات ارائه کرد
سه شنبه 13 فروردين 1398 - 03:32:28
پیام سپاهان - اصفهان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: این نهاد در یک هفته گذشته به دلیل شرایط جوی و وقوع سیل به چهار هزار نفر از مردم استان و مسافران خدمات ارائه داده است.
به گزارش ایرنا، محسن مومنی شامگاه روز دوشنبه در سفر به تیران و کرون و بازدید از پایگاه های امداد و نجات و پست ایمنی و سلامت در گفت و گو با ایرنا افزود: خدمات امدادی، نجات افراد در راه مانده و خدمات بهداشتی در قالب بیش از هزار عملیات در 9 شهرستان ارائه شده است که نیروهای این نهاد اکنون به صورت آماده باش خدمات رسانی می کنند.
وی بیان کرد: 204 بسته غذای، هزار بطری آب معدنی، سه هزار قوطی کنسروجات ، 300 کیلوگرم خرما ، 2 تن برنج و همچنین مقداری روغن، قند و شکر برای مصرف حادثه دیدگان از سوی هلال احمر توزیع شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان یادآورشد: 800 نفر در پایگاه های امداد و نجات جاده ای استان اسکان داده شده اند.
وی با بیان اینکه 40 پایگاه امداد و نجات جاده ای و 27 پست ایمنی و سلامت در نوروز به مردم خدمت رسانی می کنند، اظهارداشت: پایگاه امداد و نجات به بیش از پنج هزار نفر و پست های ایمنی و سلامت به بیش از 82 هزار نفر خدمات رساندند.
مومنی یادآورشد : طرح نوروزی تا 18 فروردین ماه در استان اصفهان ادامه دارد.
تیران و کرون در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد که داری دو پایگاه امداد و نجات جاده ای و یک پست نوروزی ایمنی و سلامت دارد.
روز 25 اسفند 97 تا روز یازدهم فروردین 98، 2 میلیون و 496 هزار و 504 نفر از مسافران نوروزی به بیش از هزار و 200پست های ثابت و سیار ایمنی و سلامت هلال احمر کشور مراجعه کرده اند.
در تعطیلاب نوروز سال گذشته 2 میلیون و 500 هزار نفر به استان اصفهان سفر کردند.
7131/6026/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94479/هلال-احمر-به-چهار-هزار-نفر-خدمات-ارائه-کرد
بستن   چاپ