پیام سپاهان
مادر شهیدان بارفروش مطرح کرد؛
مردم در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب تلاش کنند
سه شنبه 13 فروردين 1398 - 03:48:01
پیام سپاهان - کاشان - مادر شهیدان بارفروش ضمن تاکید بر تلاش آحاد مردم در راستای تحقق فرمایشات رهبری گفت: همچنین بر همگان لازم است که ادامه دهنده راه شهدا باشند.

کبری حسین زاده در حاشیه یادواره چهار فرزند شهیدش در گفت و با خبرنگار مهر ، با اشاره به اینکه شهدا به پدر و مادر و معلمان احترام بسیار می‌گذاشتند، اظهار داشت: همه ما همانند شهدا زندگی ائمه معصوم ما را الگوی زندگی خود قرار دهیم.
وی با بیان اینکه دنیا فانی و زودگذر است، افزود: بر همین اساس باید به فکر آخرت خود باشیم و از دل مشغولی خود نسبت به دنیا بکاهیم همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی تا به امروز ساده زیست بوده‌اند.
مادر شهیدان بارفروش ضمن سفارش به تقوای الهی ابراز داشت: خداوند به من 12 فرزند بخشید و این در حالی است که حتی یک لحظه هیچیک از آنها را به حال خود رها نکردم اما متأسفانه امروز در خانواده‌ها تک فرزندی و دو فرزندی مرسوم شده است و مشکلات اقتصادی را بهانه این موضوع می‌کنند در حالی که روزی فرزندان را خداوند عطا می‌کند.
وی با بیان اینکه برای رسیدن به بهشت باید سختی کشید، گفت: لازم است ادامه دهنده راه شهدا باشیم و بر همین اساس باید از خداوند متعال بخواهیم تا توفیق رهروی راه شهدا را به ما عطا کند و در این میان توجه به فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری و تلاش نسبت به تحقق آنها در دستیابی به این مهم نقش بسزایی دارد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94492/مردم-در--راستای-تحقق-فرمایشات-رهبر-معظم-انقلاب-تلاش-کنند
بستن   چاپ