پیام سپاهان
رئیس اداره عملیات زمینی ستاد کل نیروهای مسلح:
برخی در کشور دنباله رو خط لیبرال هستند
سه شنبه 13 فروردين 1398 - 03:48:02
پیام سپاهان - کاشان - رئیس اداره عملیات زمینی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه برخی در کشور دنباله رو خط لیبرال هستند، گفت: خط لیبرال محکوم به شکست است.

به گزارش خبرنگار مهر ، یادواره شهیدان بارفروش همراه با گرامیداشت یاد و خاطره ابوی شهیدان و اربعین شهدای حریم انقلاب با حضور پرشور شهروندان کاشانی در سالن شهدای پاسدار ناحیه مقاومت بسیج کاشان و مادر شهیدان بارفروش و سخنرانی سردار مرتضی میریان، رئیس اداره طرح و عملیات معاونت عملیات سپاه در کاشان برگزار شد.
سردار مرتضی میریان در این مراسم با بیان اینکه انقلابی که پیامبر اکرم (ص) با خون هزاران شهید به ثمر رساند، خاندان بنی‌امیه بعد از 25 سال به شکل تحریف گونه به جهان معرفی کردند، اظهار داشت: این خاندان سراسر ظلم 126 سال حاکمیت را به دست داشتند، اسلام معرفی شده توسط خاندان بنی‌امیه در ضدیت کامل با اهل بیت (ع) بود اما این خاندان چنین اسلامی را به جهانیان معرفی کردند و بر همین اساس یکی از دلایل شهادت هزاران مسلمان در طول تاریخ عدم معرفی صحیح اسلام به جهانیان بوده است.
ارتجاع منطقه زاییده اسلام بنی‌امیه است
وی با بیان اینکه اگر امام رضا (ع) در زمان خود و سلطان علی (ع) در کاشان به قدرت می‌رسید، مسلمانان ابرقدرت بودند، افزود: به لطف خدا روزگار به شیوه‌ای رقم خورد که پس از چندین قرن امام راحل، انقلاب اسلامی را پایه گذاری کرد و بعد از بالغ بر هزار سال راه درست اسلام به همگان معرفی شد، امروز نیز که ارتجاع منطقه در مقابل ما ایستادگی می‌کند زاییده اسلام بنی‌امیه است، اسلامی که عین کفر است.
رئیس اداره عملیات زمینی ستاد کل نیروهای مسلح ضمن اشاره به حادثه تروریستی محور خاش - زاهدان و شهادت تعدادی از پاسداران ابراز داشت: دشمن به هر شکل ممکن قصد ضربه زدن به ما را دارد اما مثل همیشه ناکام مانده است و بر همین اساس با حمایت از گروهک‌های مختلف در پی فرصت هستند تا به ما ضربه بزنند به نحوی که از افراد پاکستانی و غیر ایرانی در انجام عملیات‌های تروریستی استفاده می‌کنند.
تحقق فرمایشات رهبری موجب تبدیل شدن ما به قدرت جهانی می‌شود
وی ضمن اشاره به رشادت‌های لشکر 14 امام حسین (ع) گفت: اگر سربازان مدافع حرم نبودند امروز حرم های ائمه معصوم (ع) با خاک یکسان شده بود چراکه دشمن با حرم حضرت زینب ( س) چندین متر بیشتر فاصله نداشت اما امروز صدها کیلومتر با حرم این بانوی دشت کربلا فاصله دارند و بر همین اساس اگر فرمایشات امام و رهبری را باور داشته باشیم و در تحقق آنها تلاش کنیم به قدرت جهانی تبدیل می‌شویم.
میریان با بیان اینکه دفاع از مظلومین و مبارزه با مستکبران شعارهای نظام جمهوری اسلامی است و با قدرت به پیش روی این مهم ادامه می‌دهیم چراکه گمشده بشریت عدالت است، بیان داشت» بر همین اساس نظام جمهوری اسلامی به دنبال عدالت است زیرا حضرت مهدی (عج) عدالت گستر در جهان است.
خط لیبرال محکوم به شکست است
وی با بیان اینکه در طول 40 سال هر اقدام دشمن تنها افزایش قدرت نظام جمهوری اسلامی را در برداشته است، افزود: در این مدت چندین درس را می‌توانیم بگیریم که یکی از آنها آن است که اعتماد به اروپا و آمریکا محکوم به پستی و ذلت و خط لیبرال نیز محکوم به شکست است چرا که لیبرال در اروپا و آمریکا به شکست و بن بست رسیده است اما متأسفانه برخی افراد در کشور دنباله رو این خط هستند.
رئیس اداره عملیات زمینی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه مبارزه با فساد باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود، ابراز داشت: خون شهدا نباید بازیچه قرار گرفته شود و متأسفانه مسئولان با برخی مفسدان به طور شایسته مقابله نکردند در حالی که این نظام قدرتمند است و مردم انتظار دارند تا عدالت را به عینه لمس کنند، مفسدان اقتصادی به اشد مجازات محکوم و اعدام شوند و در این قضیه آقازاده و خواهرزاده و دیگران به یک چشم دیده شوند.
مردم نسبت به افزایش بصیرت خود اهتمام ورزند
وی با بیان اینکه نگاه ما باید به داخل و سرمایه‌های داخلی باشد، گفت: بزرگترین سرمایه کشور نیروی انسانی ما است چرا که در هر عرصه‌ای ورود پیدا می‌کنند، شگفتی به وجود می‌آورند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94494/برخی-در-کشور-دنباله-رو-خط-لیبرال-هستند
بستن   چاپ