پیام سپاهان
مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان:
امکان امدادرسانی در روستاهای پشتکوه فریدونشهر وجود ندارد
سه شنبه 13 فروردين 1398 - 03:48:02
پیام سپاهان - اصفهان - مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: به دلیل بارش برف و بسته شدن راه های برخی روستاها در فریدونشهر، با وجود سه مورد سگ گزیدگی حتی امکان امدادرسانی هوایی برای ما مقدور نشد.

غفور راستین در گفت و گو با خبرنگار مهر با هشدار در ارتباط با اینکه مردم در این روزها باید از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند، اظهار داشت: بارش شدید باران از 24 ساعت گذشته تاکنون در شهرستان فریدونشهر ادامه دارد و جاده روستاهای کمران، گوکان، کلوسه، دورک ، کاهگان ها ، کاهگانک و وزوه به علت بارندگی و ارتفاع برف کماکان بسته است.
وی بیان داشت: همچنین جاده روستاهای خوشمیوه . کولاب و دهنو به دلیل تخریب جاده بسته شده است.
مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: با وجود سه مورد سگ گزیدگی در روستاهایّ پشتکوه دوم به دلیل بسته بودن راه تاکنون امکان اقدام خاصی مقدور نیست و امکان امداد هوایی نیز به دلیل وضعیت بد جوی مقدور نشده است.
وی از آماده‌باش کامل کشیک ستاد نوروزی و کارشناسان بهداشت محیط در این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به بارش‌های اخیر و توپوگرافی شهر و بالا بودن سطح آب‌های زیرزمینی بسیاری از منازل شهر دچار مشکل شده به گونه‌ای که فاضلاب‌ها در معابر و جوی‌ها هدایت و آب با کفکش به بیرون منازل ریخته می‌شود و این امر لزوم تسریع در تکمیل پروژه فاضلاب شهر را اجتناب ناپذیر می‌کند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94495/امکان-امدادرسانی-در-روستاهای-پشتکوه-فریدونشهر-وجود-ندارد
بستن   چاپ