پیام سپاهان
حجت الاسلام طائب در گفتگو با مهر:
اظهارات اخیر ترامپ درباره تپه‌های جولان آغاز یک عملیات روانی است
سه شنبه 13 فروردين 1398 - 03:48:03
پیام سپاهان - کاشان - رئیس قرارگاه عمار گفت: اظهارات اخیر ترامپ آغاز مبنی بر به رسمیت شناختن تپه‌های جولان به عنوان اراضی کشور اسرائیل، آغاز یک عملیات روانی است.

حجت‌الاسلام مهدی طائب در حاشیه سفر خود به کاشان در گفت و گو با خبرنگار مهر ، ضمن اشاره به تصمیم اخیر ترامپ مبنی بر به رسمیت شناختن تپه‌های جولان به عنوان اراضی کشور اسرائیل اظهار داشت: بررسی علل این تصمیم ترامپ قابل تأمل است اما باید بدانیم که این تصمیمی فردی نیست و رفتار و منش ترامپ نیز جزئی از سیاست‌های به کار گرفته شده دولتمردان آمریکایی و کاخ سفید است.
وی با بیان اینکه معتقدیم ماندگاری آمریکا در منطقه به پایداری و ثبات اسرائیل بستگی دارد، افزود: اگر اسرائیل از بین برود و خاک آن کشور به دست فلسطینیان بیفتد آمریکا در خاورمیانه جایگاهی ندارد و بر همین اساس نقطه تهدید اسرائیلی‌ها منطقه جولان است و آمریکا با این تصمیم قصد ایجاد عملیات روانی در دنیا را دارد.
رئیس قرارگاه عمار ضمن اشاره به وقوع سیل در کشور ابراز داشت: در هنگام وقوع سیل مسئولان در مرخصی بودند و خداوند به ما تلنگری زد و فهماند که در کنار این سیل آشکار سیل پنهان دشمن نیز وجود دارد.
وی با بیان اینکه معتقد هستیم که رهبر معظم انقلاب در گام دوم تاکید کردند که با حرکت لاک پشتی منفعلانه کاری از پیش نمی‌بریم، ابراز داشت: ما باید همانند یک کوهنورد به هنگام فتح یک قله انرژی صرف کنیم و امید است مسئولان کشور با این تلنگر حرکت رو به جلو را با سرعت بیشتری ادامه دهند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94496/اظهارات-اخیر-ترامپ-درباره-تپه‌های-جولان-آغاز-یک-عملیات-روانی-است
بستن   چاپ