پیام سپاهان
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آران و بیدگل:
آران و بیدگل میزبان 100 هزار گردشگر در دور اول سفرهای نوروزی بود
سه شنبه 13 فروردين 1398 - 03:48:04
پیام سپاهان - آران و بیدگل- رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آران و بیدگل گفت: آران و بیدگل در دور اول سفرهای نوروزی میزبان حدود 100 هزار گردشگر بود.

به گزارش خبرنگار مهر ، مجید نوری عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با ایجاد شرایط بهتر اقامتی و همچنین ایجاد برخی زیرساخت‌ها از ابتدای سال گذشته در سراسر نقاط شهرستا آران و بیدگل، امسال شاهد حضور 100 هزار گردشگر در دور اول سفرهای نوروزی بودیم.
وی افزود: با حضور این تعداد مسافر شاهد رشد 10 درصدی گردشگری بودیم که از این تعداد حدود 20 هزار نفر در سطح شهرستان و در اقامتگاه‌های بوم گردی، ستاد اسکان و هتل‌ها اقامت داشتند و از آثار و جاذبه‌های مذهبی امام زاده محمد هلال بن علی (ع) و شهرهای زیرزمینی سفید شهر، نوش‌آباد و کویرهای سیازگه ابوزیدآباد و مرنجاب آران و بیدگل بازدید کردند.
رئیس اداره میراث آران و بیدگل تصریح کرد: امسال با اضافه شدن شهر زیرزمینی طسمیجان و مهرکده نرسه در شهر سفیدشهر شاهد حضور بیشتر گردشگران بودیم و رقابت جالبی برای حضور گردشگران در سطح شهرستان اتفاق افتاد که به شور و نشاط شهرستان و پویایی گردشگری کمک کرد.
شهر زیرزمینی نوش‌آباد در صدر جذب آمار گردشگری آران و بیدگل
نوری گفت: در حوزه اقامت گردشگران نسبت به سال قبل 71 درصد و در حضور و بازدید گردشگران 10 درصد رشد شاهد بودیم و در این آمار شهر زیرزمینی نوش‌آباد با حضور بیش از 22 هزارنفری گردشگران با 35 درصد رشد نسبت به سال قبل در صدر جذب آمار گردشگری آران و بیدگل بوده است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94497/آران-و-بیدگل-میزبان-100-هزار-گردشگر-در-دور-اول-سفرهای-نوروزی-بود
بستن   چاپ