پیام سپاهان
نیروها در حال بازگشایی 2 جاده روستایی سمیرم هستند
سه شنبه 13 فروردين 1398 - 14:16:08
پیام سپاهان - اصفهان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از بسته شدن جاده های روستایی دشت بال و ده بزرگ کهنگان سمیرم بر اثر جاری شدن سیلاب و تخریب پل خبر داد و گفت: نیروهای راهداری و امدادی در حال بازگشایی این محورهای روستایی هستند.
منصور شیشه فروش روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: جاده روستایی دشت بال سمیرم به دلیل آبگرفتگی و سیلاب و محور روستایی ده بزرگ کهنگان این شهرستان به دلیل ریزش پل روستای ده بزرگ تردد وسایل نقلیه امکان پذیر نیست.
وی بیان کرد: نیروهای راهداری ، امدادی و محلی شهرستان سمیرم برای بازگشایی این مسیر ها در تلاش هستند و تا رفع مشکل امکان تردد وجود ندارد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: مردم برای تردد در جاده های استان اصفهان از وضعیت راه ها با خبر شوند و پس از اطمینان از وضعیت جاده ها به ادامه سفر داشته باشند.
وی یادآورشد: توجه به توصیه های ایمنی دستگاه های خدمات رسان از جمله راهداری، پلیس، هلال احمر و اورژانس به کاهش خسارت ناشی از بلایا طبیعی کمک می کند.
شیشه فروش به وزش باد شدید در برخی از شهرستان های استان و شهر اصفهان در عصر روز دوشنبه اشاره کرد و گفت: وزش باد شدید در شهر اصفهان به سقوط چند اصله درخت بر روی خودروها منجر شد که خسارت هایی مالی را به همراه داشت.
سمیرم در 160 کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.
به گزارش ایرنا، بارش ها به همراه وزش باد شدید همچنان در غرب استان ادامه دارد، این بارش ها موجب وارد آمدن خسارت به چندین منزل مسکونی و فرو ریختن دیوار خانه های قدیمی، سقوط تابلوها و قطع درختان در غرب استان شده است.
به گفته مسئولان امر سیل تاکنون افزون 2 هزار و 600 میلیارد ریال به بخشهای مختلف استان خسارت وارد کرد که این رقم با ادامه بارندگی ها و وقوع طوفان امروز در استان افزایش خواهد یافت.
برآورد دقیق میران خسارت ها در دست بررسی است.
/6026/7131

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94504/نیروها-در-حال-بازگشایی-2-جاده-روستایی--سمیرم-هستند
بستن   چاپ