پیام سپاهان
مهم ترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته ای که گذشت
شنبه 17 فروردین 1398 - 10:04:12 AM
ایرنا
پیام سپاهان- تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان اصفهان توانست در ورزشگاه نقش جهان یک بر صفر میهمان خود نفت مسجد سلیمان را شکست دهد.
دیدار تیم های فولاد مبارکه سپاهان و نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران در ورزشگاه نقش جهان برگزارشد و در نهایت با تنها گل «عزت پورقاز» به پیروزی یک بر صفر دست یافت.
این دیدار با حملات شاگردان «امیر قلعه نویی» آغاز شد، اما خط دفاعی میهمان اجازه گلزنی را به حریف نداد.
در دقیقه 42 سپاهان صاحب پنالتی شد که ضربه «کی روش استنلی» را «مهرداد طهماسبی» به زیبایی مهار کرد.
این دومین دیدار متوالی است که کی روش استلی ضربه پنالتی را از دست می دهد.
در دقیقه 44 اشتباه دروازه بان میهمان در خروج و تعلل مدافعان نفت مسجدسلیمان سبب شد تا «عزت پورقاز» با فرصت طلبی، گل نخست این دیدار را برای سپاهان به ثمر برساند.
در ابتدای نیمه دوم، «علیرضا مرزبان» 2 تعویض انجام داد تا شاید تیمش از شکست رهایی پیدا کند.
در دقیقه 53 ضربه آزاد تماشایی «عباس عسگری» مهاجم نفت با بدشانسی به دیرک دروازه میزبان برخورد کرد.
تیم نفت مسجدسلیمان برای رسیدن به گل تساوی، توان چندانی نداشت و از سوی دیگر سپاهان در ضد حملات فرصت های خوبی به دست آورد که مهمترین آن را «سجاد شهباززاده» در دقیقه 75 از دست داد.

** تیم فوتبال سپاهان مدعی قهرمانی است
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: تیم سپاهان با ظرفیتی که دارد در کنار تیم های پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی و پدیده مدعی قهرمانی در لیگ برتر فوتبال است.
علیرضا مرزبان پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل سپاهان در چارچوب هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر، در کنفرانس خبری بعد از بازی افزود: ثبات تیمی در روند موفقیت تیم مهم است و اکنون سپاهان با عشقی که مردم این شهر به تیمشان دارند ظرفیت قهرمانی در لیگ برتر را دارد.
وی اظهارداشت: تیم ما به دلیل این که با یکی از تیم های مدعی قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران بازی داشتیم در نیمه نخست استرس بر ما حکم فرما بود.
وی تصریح کرد : در نیمه اول این دیدار تمرکز لازم را نداشتیم و نتوانستیم بازی را کنترل کنیم ولی در نیمه دوم بازیکنان تعویضی خوب ظاهر شدند و عملکرد بازیکنانم خوب شد و حتی می توانستیم به گل هم برسیم که متاسفانه چنین نشد.
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با بیان این که این دیدار به اعتماد به نفس بازیکنانم کمک کرد و گفت : با تیم مدعی پدیده کار ما سخت خواهد بود و در برابر سایر تیم ‌های لیگ برتر می توانیم خوب ظاهر شویم و در لیگ برتر ماندگار شویم.
مرزبان با اشاره به این که مشکلات زیادی درگیر تیم ما بود، افزود: با این حال توانستیم این مسائل را کنترل کنیم و امیدوارم در ادامه راه بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و با تلاش بازیکنان در لیگ برتر فوتبال ماندگار شویم.

** موقعیت های زیادی را از دست دادیم
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: در دیدار با نفت مسجد سلیمان موقعیت های زیاد گلزنی را از دست دادیم.
امیر قلعه‌نویی بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان در چارچوب هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر، کنفرانس خبری افزود: نزدیک به 20 سال است به کار مربیگری مشغولم ولی تا به حال چنین چیزی ندیدم ما باید هشت گل می زدیم و یک پنالتی و موقعیت های زیادی را در این دیدار از دست دادیم.
وی با بیان این که عده‌ای در هفته های اخیر به تیم ما فشار وارد می کنند، اظهارداشت: تیم ما را اذیت می کنند، سه تیم هستند که بیش از 100 میلیارد تومان خرج کرده‌اند، تیم سپاهان فصل گذشته شرایط خوبی در لیگ نداشت و تیم ما تا به حال 40 میلیارد هم خرج نکرده‌ایم.
قلعه‌نویی با بیان این که هر کسی می تواند فردا جایگزین من در سپاهان شود، افزود: بازیکنانم را خیلی اذیت می کنند این افراد سپاهان را دوست ندارد و منافع شان در این تیم قطع شده است.
سرمربی سپاهان ادامه داد : در سه دیدار اخیر تیم سپاهان بازی های خوبی ارائه داد ولی در گلزنی با مشکل مواجه اند که این موضوع هم به دلیل فشارهای روانی است که به تیم وارد می کنند.

** تیم سپید رود سخت بازی را واگذار می کند
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: تیم فوتبال سپید رود رشت نشانه یک تیم کامل شمالی است و سخت بازی را واگذار می کند.
علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپید رود رشت ، افزود: برای دیدار فردا مقابل سپید رود، 10 بازی آنها را تجزیه و تحیلی کردیم و تیمی است که سخت می‌ بازند و شرایط بازنده را قبول ندارند.
وی اظهار داشت: این تیم در خانه خیلی خوب بازی می‌ کنند و تیم ما از نظر بدنی ‌خوب است و از ترکیب 11 نفره جدا شدیم و به ترکیب 20 نفره رسیدیم.
منصوریان اضافه کرد : این توانایی را داریم که جوانان ‌مان هر کدام که بازی می‌ کنند کیفیت بازی‌ مان را حفظ کنند.
وی ادامه داد: به بازیکنانم گفتم که کیفیت بازی‌ مهم است به داخل زمین می‌ رویم و امیدوارم با نکات تاکتیکی که به بازیکنان گوشزد کردیم بتوانیم سه امتیاز را در داخل خانه نگه داریم.
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌ آهن ادامه داد : کیفیت خط دفاع ‌مان یکنواخت است و ما در خیلی از بازی ‌ها با وحید محمدزاده شروع کردیم و در بعضی از بازی ‌هایمان با نژادمهدی و هادی محمدی بازی کردیم، نیما طاهری را هم داریم که در آینده یکی از ستون‌ های فوتبال کشور خواهد شد اگر لازم باشد از تجربه حمید بوحمدان هم می‌ توانیم استفاده کنیم.

** برای کسب امتیاز با ذوب آهن رقابت می کنیم
سرمربی فوتبال سپید رود رشت گفت: بازیکنانم در دیدار فردا مقابل ذوب آهن برای کسب امتیاز به میدان خواهند رفت و تلاش می کنند.
نادر دست ‌نشان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌ آهن افزود : ذوب آهن سبک فوتبال خاصی را دارد و به همین دلیل بازی جالبی خواهد شد.
وی با بیان اینکه ذوب آهن به شرایط ایده‌آل خود بازگشته است ، اظهارداشت : این تیم در لیگ و لیگ قهرمانان آسیا شرایط خوبی دارد و اعتماد به نفسش را به دست آورده است.
دست نشان خاطرنشان کرد: این موضوع کار تیم ما را مقابل ذوب آهن سخت خوهد کرد چون برای ثبات خودش نیاز به برد دارد.
سرمربی سپید رود رشت با بیان این که آرامش ذوب ‌آهن کار را برای ما سخت می‌ کند، یادآور شد:
برای ثبات خودمان در لیگ مجبور هستیم با امتیاز از زمین بیرون برویم.
وی تصریح کرد: پس از سه هفته حضور من در تیم سپید رود بازیکنانم تلاش کردند شرایط خوبی داشته باشند و خوب کار کنند.
وی ابراز امیدواری کرد هر دو تیم بازی زیبا و تماشگرپسندی را به نمایش بگذارند.

** دیدار ذوب آهن و سپید رود بدون گل پایان یافت
دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و سپید رود رشت با تساوی بدون گل در فولاد شهر اصفهان پایان یافت.
دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و سپید رود رشت از سری رقابت های هفته بیست و چهارم لیگ برتر در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار شد و در پایان صفر بر صفر مساوی شد.
در ابتدای این دیدار بازیکنان ذوب آهن که در هفته های اخیر نتایج خوبی را کسب کردند حملات گسترده ای را بر روی دروازه میهمان تدارک دیدند که با بی دقتی مهاجمان به بیرون رفت،در آن طرف میدان تیم حریف در ضد حملات موفق نبود.
در دقیقه 17 این دیدار شوت نیک ‌نفس از روی ضربه ایستگاهی را ایمان صادقی دروازه بان حریف مهار کرد.
بازیکنان ذوب آهن در دقیقه سی و پنج یک موقعیت دیگر داشت که به بیرون رفت، در دقیقه 56 وقتی که آفساید فخرالدینی در شرایط مشکوکی اعلام شد، ارسال زمینی این بازیکن را عباسی به خوبی با تکل به موقع دفع کرد.
همچنین اوساگوآنا در محوطه جریمه سپیدرود روی زمین افتاد که در این صحنه داور اعتقادی به پنالتی نداشت، همچنین در دقیقه 84 ضربه سر اوساگانا به گل تبدیل شد که داور گل را مردود اعلام کرد.
در پایان با وجود تلاش هر دو تیم این بازی با تساوی یک بر یک پایان یافت.
این دیدار را موعود بنیادی ‌فر باکمک‌های مهدی الوندی و امیررضا آشورماهانی قضاوت کردند.

** دیدار سختی با ذوب آهن داشتیم
سرمربی فوتبال سپید رود رشت گفت: دیدار سخت و مهمی را در مقابل تیم خوب ذوب آهن پشت سر گذاشتیم.
نادر دست ‌نشان پس از تساوی صفر بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال در کنفرانس خبری،افزود: دیدار سختی را پشت سر گذاشتیم تیم ذوب آهن بدون استرس بازی می کرد و قصد داشت با فشار بیشتری کار را دنبال کند.
وی تصریح کرد: در این دیدار سعی ما بر این بود بازی را از کناره ها ببندیم و دقیقه پایانی بازی ذوب آهن را مجبور به بازی مستقیم کردیم.
وی با بیان این که ما در ضد حملات درست نتوانستیم عمل کنیم، تصریح کرد : تماشاگران از دیدن این دیدار لذت بردند و هر دو تیم بازی خوبی ارائه دادند.
دست نشان با اشاره به این که برخی از تیم ‌های صنعتی پایگاه مردمی ندارند، ادامه داد: این تیم ها سالهاست در فوتبال حضور دارند ولی دریغ از هزار تماشاگر که داشته باشند که بیشتر آنها در پایتخت هستند.

** دو تیم ذوب آهن و سیپدرود بازی خوبی را نمایش گذاشتند
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت : این دیدار برای ما سخت نبود و آن چرا که خواستیم در زمین بازی انجام دادیم و مجموع با تیم سپید رود بازی خوبی به نمایش گذاشتیم.
علیرضا منصوریان پس از تساوی صفر بر صفر تیمش مقابل سپیدرود رشت در چارچوب رقابت‌ های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال در کنفرانس خبری، افزود: هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و این دیدار برای ما سخت نبود.
وی با بیان این که ذوب آهن از این که بازیکنان جوانی را دارد خوشحال است ، افزود: نیما طاهری، بازیکن جوانی است که امروز بازی کرد و هفت یا هشت نفر از بازیکنان را در این بازی تغییر دادیم.
وی با بیان این که بیشتر از 20 بازیکن آماده در اختیار دارد، تصریح کرد: تاریخ نشان داده که با مدیریت سعید آذری مدیرعامل ذوب آهن کسی در این تیم آسیب نخواهد دید.
منصوریان با اشاره به این که از پیش اطلاع داشتیم تیم حریف برای تساوی بازی خواهد کردف ادامه داد: آنچه که امروز خواستیم در زمین اجرا کردیم ولی اتفاقاتی افتاد که که نتیجه دلخواه کسب نشد.
وی با بیان این که هفته آینده باید با الوصل امارات بازی کنیم، گفت: امیدوارم بتوانیم در آن دیدار موفق ظاهر شویم امانتدار فوتبال ایران باشیم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94517/مهم-ترین-رویدادهای-ورزشی-اصفهان-در-هفته-ای-که-گذشت
بستن   چاپ