پیام سپاهان
با تلاش بسیج اصفهان
هفت تریلر کمک‌های مردمی به گلستان ارسال شد
شنبه 17 فروردين 1398 - 20:27:50
پیام سپاهان - اصفهان - فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان از ارسال هفت تریلر هدایای مردمی جمع آوری شده در ایام نوروز امسال به مناطق سیل زده گلستان خبر داد.
سردارسرتیپ پاسدارغلامرضا سلیمانی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نواحی مقاومت و اقشار بسیج در حال تلاش هستند تا بتوانند کمک‌های مورد نیاز مردم سیل زده را از قبیل پتو، لباس گرم، آب معدنی، کنسرو و سایر مایحتاج ضروری به این مناطق ارسال کنند.
وی افزود: همچنین با توجه به اعلام آمادگی تعداد زیادی از گروه‌های جهادی؛ برای اعزام و بازسازی مناطق سیل زده اقدام خواهد شد.
فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان با اشاره به اینکه تیم بسیج سازندگی سپاه استان درمناطق سیل زده مستقراست افزود: 2 ایستگاه نانوایی با تجهیزات کامل پخت در مناطق سیل زده مستقر شده و همچنین گروه های جهادی بسیج استان در حال کمک رسانی به مردم برای خارج کردن لوازم خانگی ازخانه هایشان هستند.
سردار سلیمانی گفت: امکانات لجستیکی سپاه استان اصفهان از جمله کامیون ها و ماشین های لجن کش، خودروهای تاکتیکی، بیل های مکانیکی برای حفر نهر و تخلیه آب، از روزهای ابتدایی در مناطق سیل زده مستقر و در حال فعالیت هستند.
سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی خاطرنشان کرد : تاکنون 6 روستا از 18 روستای استان گلستان که برای امداد رسانی به سپاه صاحب ‌الزمان (عج) استان اصفهان واگذار شده پاکسازی شده است.
بارش های جوی اواخر اسفند پارسال و اوایل فروردین امسال بخش زیادی از شهرهای آق قلا و قمیشان در استان گلستان را زیر آب برد و خسارت های زیادی به بخش مسکونی و تاسیسات زیر بنایی این منطقه وارد کرد.
6022 /7134/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94562/هفت-تریلر-کمک‌های-مردمی-به-گلستان-ارسال-شد
بستن   چاپ