پیام سپاهان
کمک های مردمی اصفهان به مناطق سیل زده ارسال شد
شنبه 17 فروردين 1398 - 20:27:57
پیام سپاهان - اصفهان - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: 50 نفر نجات گر با بیش از 19 هزار پتو و موکت و چهار هزار بسته غذایی به مناطق سیل زده کشور اعزام شده اند.
محسن مومنی شامگاه روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : این کمک های مردمی شامل 13 هزار تخته پتو، 6 هزار تخته موکت، چهار هزار بسته غذایی و بیش از هزار تخته چادر به استان های سیل زده کشور ارسال شده است.
وی بیان کرد: کمک های مردمی هم اکنون در تمامی شعب های هلال احمر استان اصفهان، تشکل های مردم نهاد و سایر نهادهای حمایتی در حال جمع آوری است که برای مدیریت ارسال و توزیع امکانات، این کار بر عهده هلال احمر قرار داده شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به اعزام نیروهای تخصصی برای کمک به مردم یادآورشد: 50 نفر نجاتگر و پرسنل عملیاتی در قالب 9 تیم نجات در سیلاب از جمعیت هلال احمر استان اصفهان به لرستان اعزام شدند که با هماهنگی سازمان های امداد رسان مستقر در آن منطقه خدمات رسانی می کنند.
وی اضافه کرد: 50 نفر نیروی عملیاتی و پشتیبانی برای ارائه خدمات در آن منطقه و اسکان اضطراری در حال آماده باش هستند که در مواقع درخواست اعزام شوند.
تمام ارکان کشور اعم از دولت، نیروهای امداد و نجات، ارتش و سپاه به صورت هماهنگ و یکدل کمک به سیل زدگان و رفع دغدغه های مردم را در دستور کار قرار داده و آستین همت بالا زده اند تا به بهترین نحو و در سریع ترین زمان از آلام و مشکلات مردم بکاهند.
5 فروردین 98 جاری شدن سیلاب در دروازه قرآن شیراز و برخورد خودروها با یکدیگر در محور ورودی شمال این کلانشهر ده ها کشته و مصدوم برجای گذاشت.
همچنین بارش شدید باران که از روز یکشنبه 11 فروردین در لرستان آغاز شده و تا سه شنبه ادامه داشت که موجب بروز سیل و طغیان رودخانه ها در چهار شهرستان این استان شده است.
و در ادامه جاری سیلاب نیز مردم استان خوزستان نیز درگیر سیلاب شده اند.
/6026/7131

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94569/کمک-های-مردمی-اصفهان-به-مناطق-سیل-زده-ارسال-شد
بستن   چاپ