پیام سپاهان
واژگونی یک خودرو در اردستان 2 کشته و یک مصدوم برجا گذاشت
شنبه 17 فروردين 1398 - 20:28:00
پیام سپاهان - کاشان - فرمانده انتظامی شهرستان اردستان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در جاده ترانزیت اردستان 2 نفر کشته شدند و یک نفر نیز آسیب دید.
به گزارش ایرنا، سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده روز پنجشنبه در این زمینه بیان کرد: این واژگونی حدود ظهر امروز در مسیر جاده ترانزیت اردستان به نائین رخ داد که راننده خودروی سمند با توجه به آسیب های وارده، از سوی اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی اردستان اعزام شد.
وی افزود: 2 نفر سرنشین دیگر این خودرو نیز در جریان حادثه جان خود را از دست داده بودند که با همکاری نیروهای آتش نشانی، اورژانس، راهداری و حمل و نقل جاده ای اردستان عملیات آزادسازی انجام شد و پیکر متوفیان به سردخانه انتقال یافت.
فرمانده انتظامی اردستان علت بروز این حادثه را برابر نظر کارشناس تصادفات پلیس راه، بی احتیاطی از سوی راننده خودرو در نتیجه خستگی، خواب آلودگی و توجه نکردن به رو به رو عنوان کرد.
وی یادآور شد: علت بیشتر واژگونی خودروها خواب آلودگی، خستگی، توجه نکردن به رو به رو و ناتوانی در کنترل خودرو از سوی رانندگان است.
به گفته رییس پلیس راه اردستان، با توجه به اقدام های صورت گرفته از سوی دستگاه های ذیربط در سال 97 حادثه های رانندگی برون شهری در این شهرستان کاهش 40 درصدی نسبت به سال پیش از آن داشت.
شهرستان اردستان با جمعیت افزون بر 42 هزار نفر در فاصله نزدیک به 118 کیلومتری شمال شرقی اصفهان قرار دارد.
7431/8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94572/واژگونی-یک-خودرو-در-اردستان-2-کشته-و-یک-مصدوم-برجا-گذاشت
بستن   چاپ