پیام سپاهان
چهار محور روستایی اصفهان مسدود است
شنبه 17 فروردين 1398 - 20:28:01
پیام سپاهان - اصفهان- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان گفت: راه روستایی چلوسه و کمران در پشت کوه فریدونشهر و آب ملخ، کهنگان به ده بزرگ و محور دشتبال به سرباز در سمیرم مسدود است.
فرزاد دادخواه روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: جاده های روستایی چلوسه و کمران پشت کوه فریدونشهر به دلیل بارش برف بسته شد که نیروهای راهداری در حال بازگشایی مسیر هستند.
کمران روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان فریدون‌شهر است که این روستا در دهستان عشایر قرار دارد.
وی بیان کرد: جاده روستای آب ملخ به دلیل آب بردگی مجدد امکان تردد در آن نیست که با تلاش نیروهای راهداری، خودروهای مانده در راه از این محدوده خارج شدند اما همچنان جاده بازگشایی نشده است.
روستای آب ملخ در سمیرم قرار دارد که آبشار آن معروف است.
وی ادامه داد: مسیر جاده ای کهنگان به ده بزرگ با دسترسی موقت امکان تردد تاحدودی انجام و پل خرپایی موقت در حال نصب است که سازه دائمی آن در آینده نصب می شود.
کهنگان، روستایی از توابع بخش دناکوه واقع در منطقه پادنای علیا شهرستان سمیرم واقع است که قدمتی حداقل 800 ساله دارد.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان یادآورشد: محور مواصلاتی دشتبال به سرباز نیز به دلیل رانش جاده مسدود می باشد و که این اتفاق با حجم بالایی انجام شده است.
دشت‌بال روستایی از توابع بخش دناکوه سمیرم است.
وی در خصوص محدودیت های ترافیکی و ترافیک سنگین در جاده های استان گفت: با توجه به تعطیلات پس از روز 13 فروردین، ترافیک بازگشت مسافران تسهیل شده که در صورت افزایش حجم ترافیک در برخی از جاده ها، فردا عصر محدودیت تردد کامیون های حمل بار اعلام می شود.
استان اصفهان دارای 399 کیلومتر آزاد راه، یکهزار و 659 کیلومتر بزرگراه، 2 هزار و 791 کیلومتر راه همسنگ و 29 کیلومتر آزاد راه است.
7131/6026/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94573/چهار-محور-روستایی-اصفهان-مسدود-است
بستن   چاپ