پیام سپاهان
برخورد یک خودرو با گاردریل در آزادراه کاشان- قم 2 مصدوم داشت
شنبه 17 فروردين 1398 - 20:28:09
پیام سپاهان - کاشان - رییس مرکز اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: 2 سرنشین یک خودروی سواری عصر امروز در نتیجه برخورد با گاردریل در آزادراه کاشان- قم به شدت آسیب دیدند.
گزارش ایرنا از روابط عمومی مرکز اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان حاکی است، حسین ریاحی در این زمینه بیان کرد: این حادثه در محدوده روستاهای سن سن و آب شیرین در محور کاشان- قم روی داد که با دریافت گزارش آن 2 دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.
وی افزود: سرنشینان خودرو، خانمی 28 ساله که در اثر شدت برخورد از ناحیه ساق پای چپ دچار قطع شدگی عضو است و آقایی 29 ساله که از ناحیه انگشتان پا دچار حادثه جدی شده بود، پس از اقدام های اولیه به یک مرکز درمانی در استان همجوار انتقال یافتند.
رییس مرکز اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان اضافه کرد: با توجه به شدت آسیب های وارده با هماهنگی صورت گرفته، مصدومان جهت ادامه درمان تحویل بالگرد اورژانس قم شدند.
وی یادآور شد: استفاده از آمبولانس هوایی اورژانس قم ظرفیت جدیدی است که اورژانس کاشان با جلب همکاری بین بخشی و تفاهم با آن مرکز از نوروز امسال عملیاتی کرد، و البته استفاده از آن دارای شاخص های ویژه ای مانند پیوند عضو می باشد که آموزش های مرتبط از سوی نیروها فرا گرفته شده است.
پیش تر نیز 10 نفر در جریان حادثه برخورد یک دستگاه تریلی و سه دستگاه خودروی سواری در این محور آسیب دیده بودند.
آزادراه کاشان- قم با طول 100 کیلومتر که یکی از پر رفت و آمدترین محورهای استان اصفهان محسوب می شود، بخشی از آزادراه هفت به طول 465 کیلومتر است که از تهران آغاز شده و با عبور از قم در اصفهان پایان می یابد.
6136/8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94580/برخورد-یک-خودرو-با-گاردریل-در-آزادراه-کاشان--قم-2-مصدوم-داشت
بستن   چاپ