پیام سپاهان
منصوریان:
دو تیم ذوب آهن و سیپدرود بازی خوبی را نمایش گذاشتند
شنبه 17 فروردين 1398 - 20:51:42
پیام سپاهان - اصفهان- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت : این دیدار برای ما سخت نبود و آن چرا که خواستیم در زمین بازی انجام دادیم و مجموع با تیم سپید رود بازی خوبی به نمایش گذاشتیم.
به گزارس ایرنا، علیرضا منصوریان پنجشنبه شب پس از تساوی صفر بر صفر تیمش مقابل سپیدرود رشت در چارچوب رقابت‌ های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال در کنفرانس خبری، افزود: هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و این دیدار برای ما سخت نبود.
وی با بیان این که ذوب آهن از این که بازیکنان جوانی را دارد خوشحال است ، افزود: نیما طاهری، بازیکن جوانی است که امروز بازی کرد و هفت یا هشت نفر از بازیکنان را در این بازی تغییر دادیم.
وی با بیان این که بیشتر از 20 بازیکن آماده در اختیار دارد، تصریح کرد: تاریخ نشان داده که با مدیریت سعید آذری مدیرعامل ذوب آهن کسی در این تیم آسیب نخواهد دید.
منصوریان با اشاره به این که از پیش اطلاع داشتیم تیم حریف برای تساوی بازی خواهد کردف ادامه داد: آنچه که امروز خواستیم در زمین اجرا کردیم ولی اتفاقاتی افتاد که که نتیجه دلخواه کسب نشد.
وی با بیان این که هفته آینده باید با الوصل امارات بازی کنیم، گفت: امیدوارم بتوانیم در آن دیدار موفق ظاهر شویم امانتدار فوتبال ایران باشیم.
وی درباره داوری این دیدار تصریح کرد : بعد از بازی کارشناسان می‌ گویند برخی از تصمیمات داوری اشتباه بوده است اما این دردی را از ما دوا نمی‌کند.
وی اضافه کرد : قرعه روز بد در فولادشهر افتاد و هر صحنه‌ای را قبل از این کنفرانس 10 بار نگاه می‌ کردم، اوساگونا ضربه سر زد و در صحنه‌ای خطای برعکس انجام داد و دو ضربه پنالتی‌ مان از بین رفت.
منصوریان با تاکید بر این که اعتراض به داوری، جز تشنج در فضای داوری، چیز دیگری ندارد، گفت: اعتقاد ما و مدیریت حمایت از داوری است و دیگر سودی ندارد.
وی با بیان این که در دیدار امروز می توانستیم پیروز باشیم و به رده هفتم جدول صعود کنیم ، گفت: با این تساوی در زمان حاضر در جایگاه نهم لیگ برتر فوتبال قرار داریم.
/6026/8114

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94581/دو-تیم-ذوب-آهن-و-سیپدرود-بازی-خوبی-را-نمایش-گذاشتند
بستن   چاپ