پیام سپاهان
سرمربی فوتبال سپید رود رشت:
دیدار سختی با ذوب آهن داشتیم
شنبه 17 فروردين 1398 - 20:51:43
پیام سپاهان - اصفهان- سرمربی فوتبال سپید رود رشت گفت: دیدار سخت و مهمی را در مقابل تیم خوب ذوب آهن پشت سر گذاشتیم.
به گزارش ایرنا، نادر دست ‌نشان پنجشنبه شب پس از تساوی صفر بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال در کنفرانس خبری،افزود: دیدار سختی را پشت سر گذاشتیم تیم ذوب آهن بدون استرس بازی می کرد و قصد داشت با فشار بیشتری کار را دنبال کند.
وی تصریح کرد: در این دیدار سعی ما بر این بود بازی را از کناره ها ببندیم و دقیقه پایانی بازی ذوب آهن را مجبور به بازی مستقیم کردیم.
وی با بیان این که ما در ضد حملات درست نتوانستیم عمل کنیم، تصریح کرد : تماشاگران از دیدن این دیدار لذت بردند و هر دو تیم بازی خوبی ارائه دادند.
دست نشان با اشاره به این که برخی از تیم ‌های صنعتی پایگاه مردمی ندارند، ادامه داد: این تیم ها سالهاست در فوتبال حضور دارند ولی دریغ از هزار تماشاگر که داشته باشند که بیشتر آنها در پایتخت هستند.
وی بیان کرد: بودجه این تیم ‌ها را پایگاه مردمی ندارند و میلیاردها هزینه می‌ کنند، به سمت تیم‌هایی همانند سپیدرود رشت که طرفدار دارد سوق داده شود که به فوتبال خیلی کمک می کند.
وی درباره داوری این دیدار گفت: در این زمینه صحبت نمی‌ کنم و باید فیلم این بازی دیده شود، داور این دیدار بنیادی‌ فرد از داوران خوب است و پس از فغانی، دومین داور ایرانی کمیته داوران AFC و فیفاست و در این زمینه کارشناسان نظر دهند.
وی اضافه کرد : از برخی بازیکنان ذوب آهن انتظار بیشتری می رفت وحتی ما می توانستیم پیروز میدان شویم ولی به هر حال این بازی بدون گل پایان یافت.
/6026/8114

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94582/دیدار-سختی-با-ذوب-آهن-داشتیم
بستن   چاپ