پیام سپاهان
سرمربی فوتبال ذوب آهن:
تیم سپید رود سخت بازی را واگذار می کند
شنبه 17 فروردين 1398 - 20:51:45
پیام سپاهان - اصفهان- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: تیم فوتبال سپید رود رشت نشانه یک تیم کامل شمالی است و سخت بازی را واگذار می کند.
به گزارش ایرنا، علیرضا منصوریان روز چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپید رود رشت ، افزود: برای دیدار فردا مقابل سپید رود، 10 بازی آنها را تجزیه و تحیلی کردیم و تیمی است که سخت می‌ بازند و شرایط بازنده را قبول ندارند.
وی اظهار داشت: این تیم در خانه خیلی خوب بازی می‌ کنند و تیم ما از نظر بدنی ‌خوب است و از ترکیب 11 نفره جدا شدیم و به ترکیب 20 نفره رسیدیم.
منصوریان اضافه کرد : این توانایی را داریم که جوانان ‌مان هر کدام که بازی می‌ کنند کیفیت بازی‌ مان را حفظ کنند.
وی ادامه داد: به بازیکنانم گفتم که کیفیت بازی‌ مهم است به داخل زمین می‌ رویم و امیدوارم با نکات تاکتیکی که به بازیکنان گوشزد کردیم بتوانیم سه امتیاز را در داخل خانه نگه داریم.
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌ آهن ادامه داد : کیفیت خط دفاع ‌مان یکنواخت است و ما در خیلی از بازی ‌ها با وحید محمدزاده شروع کردیم و در بعضی از بازی ‌هایمان با نژادمهدی و هادی محمدی بازی کردیم، نیما طاهری را هم داریم که در آینده یکی از ستون‌ های فوتبال کشور خواهد شد اگر لازم باشد از تجربه حمید بوحمدان هم می‌ توانیم استفاده کنیم.
وی گفت : شرایطی را به وجود آوردیم که در هر پست 2 بازیکن آماده داشته باشیم و دغدغه نداشته باشیم که مثل بعضی از دوستان از 11 بازیکن فیکس استفاده کنیم، دستمان پر است و جوانان فوق‌ العاده‌ای داریم و به ما اجازه می‌ دهند که اگر بازیکنی از جمع ما جدا شد هیچ دغدغه‌ای نداشته باشیم.
منصوریان درباره مصدومان تیمش گفت: مصدوم نداریم و علیرضا منظمی هم که یکی از بازیکنان جوان‌مان هست دو هفته دیگر خوب می ‌شود.
وی درباره زمان بازگشت محمدرضا خلعتبری و رحیم زهیوی به تمرینات ذوب‌ آهن یادآور شد: خلعتبری و زهیوی هر دو عمل ‌شان را انجام دادند زهیوی روی تردمیل می‌ تواند بدود و خلعتبری هم با شرایط روحی که دارد خیلی زود بر خواهد گشت.
به گزارش ایرنا، دیدار ذوب آهن اصفهان و سپیدرود رشت در هفته بیست و چهارم لیگ برتر از ساعت 18 و 45 روز پنجشنبه 15 فروردین در ورزشگاه فولادشهر برگزار می شود.
/6026/8114

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94586/تیم-سپید-رود-سخت-بازی-را-واگذار-می-کند
بستن   چاپ