پیام سپاهان
واژگونی خودرو سواری در اردستان سه کشته و زخمی برجای گذاشت
شنبه 17 فروردين 1398 - 20:51:48
پیام سپاهان - فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اردستان از واژگونی یک دستگاه خودرو سواری سمند در محور تراتزیت اردستان با سه کشته و زخمی خبر داد.
سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان در اردستان اظهار کرد: در پی اعلام وقوع یک فقره واژگونی فوتی امروز (پنج شنبه) در محور ترانزیت نائین - اردستان (سه راهی اصفهان) مامورین کلانتری مرکز و پلیس راه سریعا به محل وقوع حادثه اعزام شدند.
وی افزود: برابر اعلام مامورین حاضر در صحنه، مورد واژگونی مربوط به یک دستگاه خودرو سمند سفید رنگ با سه نفر سرنشین بود.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اردستان گفت: در این حادثه 2 نفر از سرنشینان خودرو به دلیل شدت صدمات وارده در دم فوت کردند که جسد آنان به سردخانه منتقل شد و راننده نیز به دلیل جراحات سطحی توسط عوامل اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی اردستان منتقل و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.
هاشمی زاده خاطر نشان کرد: علت وقوع حادثه برابر نظر کارشناس تصادفات پلیس راه اردستان بی احتیاطی از سوی راننده سواری سمند به علت بی توجهی به جلو ناشی از خستگی وخواب الودگی بوده است.
وی اضافه کرد: اکثر واژگونی‌های محور ترانزیت ناشی از سرعت غیر مجاز و عدم توجه به جلو و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه توسط رانندگان می باشد و چناچه این سه مورد توسط رانندگان محترم رعایت شود شاهد چنین حوادث تلخی نخواهیم بود.
کد خبرنگار: 13095
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94587/واژگونی-خودرو-سواری-در-اردستان-سه-کشته-و-زخمی-برجای-گذاشت
بستن   چاپ