پیام سپاهان
یک عضو کمیسیون داخلی مجلس:
مهمترین مسئله سال آینده تحریم‌ها هستند
شنبه 17 فروردين 1398 - 20:51:51
پیام سپاهان - یک عضو کمیسیون داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بتوانیم در شش ماه اول سال به برنامه‌ریزی های مناسبی دست پیدا کنیم در شش ماه دوم سال 98 ثبات در قیمت ها را تجربه خواهیم کرد.
اصغر سلیمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان اظهار کرد: در سال 98 به لحاظ سیاسی انتخابات مجلس شورای اسلامی را خواهیم داشت که قطعا جناح ها و گرایش های مختلف سیاسی برای بدست آوردن کرسی‌های بیشتر برنامه ریزی خواهند کرد.
وی ادامه داد: وزارت کشور و سیستم های سیاسی درگیر انتخابات خواهند بود و به عقیده من مهمترین اتفاق سیاسی سال 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه خواهد بود.
نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سال 98 هم دولت و هم مجلس برای تثبیت شدن سیاست اقتصادی کشور تلاش خواهند کرد و تلاش می‌کنیم وضعیت صعودی قیمت ها را به روند نزولی تبدیل کنیم و به همین صورت وضعیت معیشت مردم، اشتغال جوانان مورد رسیدگی بیشتری قرار خواهند گرفت.
سلیمی با اشاره به برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای سیاست کلان کشور گفت: مجلس بودجه سال 98 را مشخص کرده و تمهیدات قابل قبولی طرح ریزی کرده است، در حال حاضر مسئله اصلی تحریم ها هستند که باید با رایزنی از این پیچ تاریخی عبور کنیم.
وی خاطر نشان کرد: اگر بتوانیم در شش ماه اول سال به برنامه‌ریزی های مناسبی دست پیدا کنیم در شش ماه دوم سال 98 ثبات در قیمت ها را تجربه خواهیم کرد، لذا لازمه تثبیت قیمت ها مدیریت درست در شش ماهه ابتدای سال است‌.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94588/مهمترین-مسئله-سال-آینده-تحریم‌ها-هستند
بستن   چاپ