پیام سپاهان
حدادی‌فر: شایسته پیروزی بودیم
شنبه 17 فروردين 1398 - 20:52:02
پیام سپاهان - کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن معتقد است تمیش شایسته پیروزی در بازی امروز بوده است اما با بدشانسی توپ‌هایشان گل نمی‌شد.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، قاسم حدادی‌فر پس از تساوی تیمش برابر سپیدرود رشت اظهار کرد: امروز یکی از بهترین بازیکنان تیم را از دست دادیم. عباسی که از بهترین بازیکنان ما است امروز مصدوم شد. او جوان آینده‌داری است که جایگاه او در تیم ملی و تیم‌های خارجی خالی است. او بازیکن مهم و کلیدی ذوب‌آهن است و امیدوارم هرچه زودتر خوب شود و به تیم بازگردد.
وی ادامه داد: سرمربی تیم صلاح دانسته بود که امروز از روی نیمکت بازی را دنبال کنم اما در کل تیم ما خوب بازی کرد و شایسته پیروزی بودیم. تیم حریف کمی وقت تلف کرد و موقعیت‌های حساس ما با راهی به دروازه پیدا نکرد. امیدوارم در بازی‌های بعدی جبران کنیم.
کاپیتان تیم ذوب‌آهن در خصوص‌ صحبت‌های سرمربی سپیدرود مبنی بر عدم بازی جوانمردانه از سوی او گفت: از دست‌نشان و تیمش عذرخواهی می‌کنم. شرایط بازی به طوری پیش می‌رفت که بازیکنان سپیدرود مدام بر روی زمین می‌افتادند. من در صحنه ذکر شده دیدم اتفاقی بر روی بازیکن حریف نیافتاد و ما هم در حمله بودیم؛ عقیده دارم هیچ جای دنیا مرسوم نیست که در حمله توپ را بیرون بزنیم. چیزی که ما در فوتبال می‌بینیم روال نیست هروقت بازیکن روی زمین بیفتد توپ را بیرون بزنیم.
وی در خصوص بازی پیش روی تیمش در آسیا گفت: بازی خیلی حساسی در آسیا داریم و تکلیف ما در گروه مشخص می‌شود و اگر نتیجه بگیریم 70 درصد راه صعود را طی کرده‌ایم، بازی سختی داریم و بازی‌ها پشت سر هم است؛ امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم و شانس صعود را زیاد کنیم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94601/حدادی‌فر--شایسته-پیروزی-بودیم
بستن   چاپ