پیام سپاهان
دست‌نشان: ای‌کاش ذوب‌آهن در کورس قهرمانی بود!
شنبه 17 فروردين 1398 - 20:52:07
پیام سپاهان - سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: اگر ذوب‌آهن در کورس قهرمانی بود، برای ما بهتر می‌شد چون آن‌ها استرس داشتند.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان، نادر دست‌نشان، سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت در نشست خبری پیش از بازی با ذوب‌آهن اصفهان گفت: بازی بسیار سختی داریم چون ذوب آهن همیشه سبک فوتبالی خاصی داشته است و به شرایط ایده‌آلش در لیگ و آسیا برگشته است. این، کار ما را سخت می‌کند. این تیم برای قهرمانی نمی‌جنگد اما نیاز دارد که پیروز شود. آرامش‌شان برای ما سخت است. اگر در شرایط قهرمانی بود، استرس داشت اما ما این استرس را داریم و مجبوریم برای نجات خودمان، امتیاز لازم را بگیریم. از نظر فنی، بازیکنانم به شرایطی رسیده‌اند که با کادر فنی هماهنگ باشند. امیدوارم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و مردم از دیدنش لذت ببرند.
سرمربی سپیدرود در پاسخ به این پرسش که آیا قولی برای ماندن تیمش در لیگ می‌دهد یا نه؟ بیان کرد: قولی نمی‌دهم چون قول دادن، سند است و سند در فوتبال وجود ندارد. نمی‌توانم مثل اکبر آقا (اکبر میثاقیان) خودم را از برج بیندازم اما امیدوارم. در سه بازی اخیر، بازی به بازی بهتر شدیم. همین که وقتی مقابل پرسپولیس می‌بازیم اما تماشاگر تشویق می‌کند، نشان از رضایت‌شان دارد. به دنبال کار بزرگ هستم تا انجامش دهم.
او در ادامه درباره غیبت نورمحمدی در تمرین‌ها توضیح داد: نورمحمدی بدون هماهنگی در تمرین‌ها شرکت نکرده است و از طرفی پیام صادقیان و حسین ابراهیمی را نداریم و به معضل کمبود بازیکن دچار هستیم. اگر بازیکنی در تیم بازی نمی‌کند بهتر است در کنار تیم هم نباشند تا هزینه بی‌موردی هم نشود. نورمحمدی بازیکنی نبود که بتواند برای ما بازی کند و دفاع راست سوم تیم ملی بود. باشگاه نیز تصمیم گرفت در لیست 18 نفره نباشد. ما به دنبال یک بازیکن هستیم تا یک جای خالی پر شود. به دنبال بازیکن باکیفیتی هستیم و قرار است یک بازیکن بیاید تا او را ببینیم.
دست‌نشان در پایان خاطرنشان کرد: به دنبال معرفی جوان‌ها به فوتبال ایران هستم. همان‌طور که بلبلی در بازی قبل معرفی شد، هفته آینده هم یک جوان دیگر به فوتبال معرفی خواهیم کرد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94607/دست‌نشان--ای‌کاش-ذوب‌آهن-در-کورس-قهرمانی-بود!
بستن   چاپ