پیام سپاهان
سرمربی ذوب آهن:
از عملکرد بازیکنانم راضی هستم/ امیدوارم امانتدار پرچم کشورمان باشیم
شنبه 17 فروردين 1398 - 20:52:08
پیام سپاهان - سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش با وجود به نیاوردن 3 امتیاز دیدار مقابل سپید رود گفت: بازی های سختی در پیش داریم و باید خود را برای بازی مقابل الوصل آماده کنیم که امیدوارم امانتدار پرچم کشورمان باشیم.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن پس از تساوی تیمش برابر سپیدرود در هفته بیست وچهارم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: بازی خوبی بود. روز سختی برای ما نبود و به راحتی توانستیم جریان بازی را تغییر دهیم. امروز برای اولین بار از نیما طاهری استفاده کردیم ‌که آینده بسیار خوبی خواهد داشت. توجه به بازیکنان جوان در تیم که می‌توانند در آینده به ذوب‌آهن کمک کنند. البته باید مراقب آن‌ها باشیم که همانند دیگر بازیکنان جوان آسیب نبینند. هرچند که با مدیریت خوب آذری بازیکنی در این تیم آسیب نمی‌بیند. 
وی ادامه داد: برای این دیدار 8 بازیکن را جابه‌جا کردیم و با توجه به فشردگی تیم لازم بود. برای اولین بار توانستم با 22 بازیکن آماده داشته باشیم و با ترکیب‌های متفاوتی برابر تیم‌های دیگر قرار بگیریم.
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: می‌دانستیم که تیم سپیدرود برای یک امتیاز به میدان خواهد آمد و برای این تیم همین یک امتیاز بسیار مهم است. ما آنچه را که در زمین باید انجام می‌دادیم انجام دادیم، ولی یکسری اتفاقات در زمین افتاد که نتوانستیم به 3 امتیاز برسیم.
وی افزود: امروز به 3 امتیاز این دیدار دست پیدا نکردیم. دیدار‌های دشواری خواهیم داشت و باید با تمام وجود ادامه دهیم. ما هفته آینده با الوصل امارات در جام باشگاه‌های آسیا بازی داریم و امیدواریم که بتوانیم امانتدار پرچم کشورمان باشیم. در کل از عملکرد بازیکنان تیمم راضی هستم.
منصوریان در خصوص داوری‌ها گفت: عقیده دارم 12 بازی است که در پایان بازی کارشناسان می‌گویند حق ذوب‌آهن خورده شده است. بنیادی‌فر گروه داوری قوی دارد. بنیادی‌فر داور خوبی است. پس از بازی فرصت داشتم تا هر صحنه از بازی را 10 بار نگاه کنم. یک صحنه اوساگونا فقط بالا می‌پرد و ضربه می‌زند که گل می‌شود.
وی درباره اینکه چرا به روند داوری علیه تیمش اعتراض نمی‌کنند اظهار داشت: اعتراض کمکی نمی‌کند به غیر اینکه فضای داوری را به هم می‌زند. معتقد هستم که باید از داوری حمایت کرد. من برای اینکه خودم را قانع کنم می‌گویم داور هم مثل بازیکن و مربی روز بد دارد. ما با روش تیم حریف کاری نداریم و باید بازی را پیروز می‌شدیم. گل ما مردود اعلام شد و سه موقعیت را خراب کردیم و دو پنالتی‌مان هم گرفته نشد.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن درباره بازگرداندن روحیه پیروزی به تیمش گفت: ابتدا باید روحیه به بازیکنان می‌دادیم.هدفمان این بود که به شکست عادت نکنند. ما بازیکنان خوبی داریم. دلیل اصلی بازگشت ذوب‌آهن به روند خوب‌اش حمایت از جانب مدیرعامل بود. جام باشگاه‌ها را نقطه عطف گذاشتیم که در بازی با الغرافه دیدید.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94608/از-عملکرد-بازیکنانم-راضی-هستم--امیدوارم-امانتدار-پرچم-کشورمان-باشیم
بستن   چاپ