پیام سپاهان
سرمربی سپیدرود:
نمی‌گذارم سپیدرود سقوط کند
شنبه 17 فروردين 1398 - 20:52:13
پیام سپاهان - اصفهان- سرمربی تیم سپیدرود رشت گفت: من با کمک این بازیکنان باوجود نمی‌گذارم سپیدرود سقوط کند.

به گزارش خبرنگار مهر ، نادر دست‌نشان پس از تساوی شاگردانش در برابر سبزپوشان نصف‌جهان در نشست خبری پیرامون این دیدار اظهار داشت: بازی با ذوب آهن برای ماه سنگین و حائز اهمیت بود و همانطور که پیش بینی کرده بودیم و در کنفرانس پیش از بازی هم اشاره کردم ذوب آهن بدون استرس و با آرامش بازی می‌کرد.
وی با اشاره به آنالیز سپیدرود از ذوب‌آهن افزود: ما ذوب آهن را به خوبی آنالیز کرده و می‌دانستیم که حریف در نیمه نخست با استفاده از جوانان خود و تاکتیکی که به کار می‌گیرد سعی می‌کند عرصه را بر ما تنگ کند و پس از آن در نیمه دوم با ورود با تجربه تر ها فشار بیشتری به تیم ما وارد کند.
سرمربی سپیدرود درباره استراتژی تیم خود در مقابل ذوب‌آهن افزود: ما امروز تلاش کردیم کناره‌ها را ببندیم و در این کار تا حد خیلی زیادی موفق بودیم و در 30 دقیقه پایان بازی ذوب آهن را مجبور به استفاده از توپ‌های بلند و بازی مستقیم کردیم بله متأسفانه در استفاده از ضد حملات کمی عجول بودیم.
وی به بازیکنان جوان تیمش اشاره کرد و افزود: برخی از بازیکنان امید ما نخستین بار بود که در ترکیب سپیدرود به میدان می‌رفتند و اگرچه ما در ضدحملات چندان موفق نبودیم اما به هر حال بازی قابل قبولی را ارائه دادیم و فکر می‌کنم هواداران این بازی لذت بردند و طرفداران ما دیدند که بازیکنان فقط عاشقانه برای تیم می‌جنگیدند.
دست‌نشان در پاسخ به سوالی مربوط به تأثیر تغییرات مدیریتی در باشگاه سپیدرود بر فوتبال رشت توضیح داد: این سوال باید از مسئولان عالی رتبه فوتبال ایران و وزارت ورزش پرسیده شود ولی به هر حال فکر می‌کنم حیف از تیم‌های شهرستانی مانند سپیدرود، نساجی، ابومسلم، ذوب آهن و سپاهان در لیگ برتر حضور نداشته باشند.
وی در پاسخ به پرسشی پیرامون داوری دیدار تصریح گرد: اگر بخواهم در مورد داوری صحبت کنم باید بگویم که ذوب آهن بیشتر از ما از داوری نفع برد و اجازه بدهید ما هم فیلم بازی را ما هم نگاه کنیم تا مشخص بشود دقیقاً چه اتفاقی افتاده است اما به هر حال اجازه دهید من در مورد داوری نظر ندهم. آقای بنیادی‌فر یکی از بهترین داوران ما است و شاید بعد از آقای فغانی بهترین داور ایران باشد و داوران همواره باید مورد حمایت قرار گیرند و نظرات را به کارشناسان داوری واگذار می‌کنیم ولی در مجموع فکر می‌کنم داوری خوبی را شاهد بودیم.
سرمربی سپیدرود افزود: چندین صحنه بود که بازیکنان ذوب آهن روی بازیکنان ما خطا می‌کردند و حتی داور اخطار هم به آنها نداد در صورتیکه می‌توانستند اخراج بشوند به عنوان مثال روی یک صحنه ارسلان مطهری مچ پای بازیکن ما را زد و توپ به حدادی‌فر رسید. حدادی فر بازیکن بزرگی است اما رهبری او در زمین چندان خوب نیست. حدادی‌فر باید بداند برای پیروزی نباید دست به هر کاری زد و اگر آن صحنه توپ گل می‌شد هیچ لذتی برای آقای منصوریان و تیم ذوب‌آهن نداشت چرا که اصلاً جوانمردانه بازی نکردند.
وی پیرامون ماندن یا نماندن سپیدرود در لیگ برتر اظهار کرد: من آمده‌ام تا با کمک بازیکنان با وجودم چه بسیار امیدوارانه بازی می‌کنند و این طور در برابر ذوب آهن ظاهر می‌شوند تیم را از خطر سقوط نجات بدهیم و اگر شما کمی به من اعتقاد داشته باشید من اجازه نمی‌دهم سپیدرود سقوط کند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94613/نمی‌گذارم-سپیدرود-سقوط-کند
بستن   چاپ