پیام سپاهان
کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان خبر داد:
احتمال بارش برف در مناطق غربی و جنوبی استان اصفهان
شنبه 17 فروردين 1398 - 20:52:15
پیام سپاهان - اصفهان - کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: احتمال بارش برف در مناطق غربی و جنوبی استان اصفهان وجود دارد.

حجت الله علی عسگریان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر گذر متناوب امواج ناپایدار بر روی استان اصفهان طی سه روز آینده است.
وی بیان داشت: بر این اساس طی سه روز آینده وضعیت جوی در اکثر مناطق استان اصفهان به صورت قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر، بارش باران و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید پیش بینی می‌شود.
کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان تصریح کرد: در برخی مناطق رگبار و رعد و برق و احتمال تگرگ و در مناطق غرب و جنوب استان احتمال بارش برف وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه میانگین دمای هوا در اکثر مناطق استان تغییر محسوسی نخواهد داشت، ادامه داد: هوای اصفهان در اوایل هفته با افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید و بارش باران همراه است و شاهد رگبار و رعد و برق در برخی نقاط استان خواهیم بود.
علی عسگریان اعلام کرد: بارش باران امروز اگرچه برای برخی نقاط استان اصفهان پیش بینی شده است اما فردا این بارش را در تمامی نقاط استان شاهد خواهیم بود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94617/احتمال-بارش-برف-در-مناطق-غربی-و-جنوبی-استان-اصفهان
بستن   چاپ