پیام سپاهان
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان خبر داد:
بهره‌مندی بیش از 150هزار نفر از خدمات طرح ایمنی و سلامت در اصفهان
شنبه 17 فروردين 1398 - 20:52:17
پیام سپاهان - اصفهان - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: در ایام نوروز بیش از 150 هزار نفر از خدمات نوزدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت جمعیت هلال احمر در استان اصفهان برخوردار شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، محسن مؤمنی با اشاره به حضور و مشارکت دوهزار و 33 عضو جوان خواهر و برادر در برگزاری طرح ملی ایمنی و سلامت هلال احمر استان اصفهان در نوروز امسال اظهار داشت: این طرح با برپایی 35 پست (ثابت و سیار)، فضای دوستدار کودک، خیمه نماز و ایستگاه سلامت در استان اصفهان برگزار شد.
وی افزود: 142 هزار و 767 نفر از خدمات پست‌های ثابت و هفت هزار 255 نفر از خدمات پست‌های سحاب در ایام نوروز بهره مند شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به ارائه خدمات سلامت در پست‌های ایمنی و سلامت ابراز داشت: در راستای حساس سازی و آگاهی عموم مردم از سلامت خویش، 33 هزار و 317 نفر از مسافران با مراجعه به ایستگاه سلامت که تعدادی از پزشکان داوطلب جمعیت نیز همکاری داشتند، از خدماتی همچون ویزیت رایگان، اندازه‌گیری فشار و قند خون، خدمات زیست محیطی، توزیع محتوی سلامت محور و برنامه‌های فرهنگی در خصوص روز طبیعت بهره مند شدند.
وی با عنایت به اجرای طرح ملی پویش بهرفت در پست‌های ایمنی و سلامت استان اصفهان تصریح کرد: جوانان عضو مشارکت کننده در این طرح از طریق ارتباط چهره به چهره با مسافران و اطلاع رسانی در خصوص نقاط پرخطر جاده‌ها موفق شدند، 42 هزار و 960 نفر از مسئولان، مسافران و رانندگان را به پویش ملی بهرفت دعوت کنند.
مؤمنی اظهار داشت: 17 هزار و 836 نفر از مسافرین به خیمه‌های نماز در جوار پست‌های ایمنی و سلامت در سطح استان مراجعه کرده و ضمن برگزاری نماز جماعت با مشارکت دفتر نمایندگی ولی فقیه از خدمات اعضای کانون طلاب در پاسخگویی به سوالات شرعی بهره بردند.
وی با اشاره به برپایی فضای دوستدار کودک نیز از بهره‌مندی 26 هزار و 551 خردسال در این مکان‌ها از بازی‌های متنوع، سرگرمی، نقاشی و قصه خوانی خبر داد و افزود: همه خدمات ارائه شده به کودکان و خردسالان با هدف آموزش غیر مستقیم مفاهیم بشردوستانه، امدادی و ترافیکی طراحی و اجرا شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: اعضای جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان، مسافران نوروز 98 را با توزیع 158 هزار و 679 بروشور، پوستر، سی دی، کیف کمک‌های اولیه و سایر اقلام آموزشی و انگیزشی بدرقه کردند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94621/بهره‌مندی-بیش-از-150هزار-نفر-از-خدمات-طرح-ایمنی-و-سلامت-در-اصفهان
بستن   چاپ