پیام سپاهان
شهردار اصفهان خبر داد:
اقامت یک میلیون و 258 هزار گردشگر نوروزی در اصفهان
شنبه 17 فروردين 1398 - 20:52:20
پیام سپاهان - اصفهان - شهردار اصفهان گفت: در ایام نوروز یک میلیون و 258 هزار گردشگر در اصفهان اقامت کردند و آمارها نشان می‌دهد سفرهای نوروزی به اصفهان نسبت به سال گذشته، پنج درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، قدرت الله نوروزی، ضمن قدردانی از شهروندان اصفهانی برای مهمان نوازی مثال‌زدنی خود در ایام نوروز که سبب رضایت گردشگران شده بود، اظهار داشت: در ایام تعطیلات یک میلیون و 258 هزار مسافر در شهر اصفهان اقامت کردند، پیش بینی ما یک میلیون و 800 هزار مسافر بود که به دلیل شرایط جوی و وضعیت فوق‌العاده‌ای که در کشور رخ داد، بسیاری از سفرها انجام نشد.
وی با بیان اینکه آمارها نشان می‌دهد سفرهای نوروزی به اصفهان نسبت به سال گذشته رشد پنج درصدی داشته است، افزود: طبق نظرسنجی از مسافران اصفهان 93 درصد گردشگران از زیباسازی فضای شهری اصفهان اعلام رضایت کرده بودند که از زحمات خدمات شهری و زیباسازی در این زمینه تشکر می‌کنم.
شهردار اصفهان تصریح کرد: فعال بودن مترو در ایام تعطیل به کمک شهروندان و مسافران آمد و میزان رضایت‌مندی را افزایش داد.
وی با بیان اینکه در زمان جاری شدن سیلاب در لرستان اولین شهرداری بودیم که با نیروهای زبده و تجهیزات به کمک مردم شتافتیم و ضمن همدردی با آنها امدادرسانی خوبی صورت گرفت، گفت: شهروندان اصفهانی همواره در مواقع سخت و بحران‌ها پیشتاز بوده‌اند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94626/اقامت-یک-میلیون-و-258-هزار-گردشگر-نوروزی-در-اصفهان
بستن   چاپ