پیام سپاهان
امام جمعه اصفهان:
بهره‌ بانکی مانع مهمی در مسیر رونق تولید در کشور است
شنبه 17 فروردين 1398 - 20:52:22
پیام سپاهان - اصفهان - امام جمعه اصفهان گفت:تا زمانی که بهره بانکی در کشور وجود داشته باشد رونق تولید امکان‌پذیر نیست و در این زمینه باید راهکارهای اساسی توسط مسئولان اندیشیده شود.

به گزارش خبرنگار مهر ، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با اشاره به اینکه ملت ایران برای رضای خداوند بر علیه رژیم فاسد طاغوت قیام کردند، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب به این نکته اشاره کردند که برپایی انقلاب با هدف اجرای احکام اسلام و با نیت خدایی موجب حفظ نظام و انقلاب در طول 40 سال شده است.
وی با بیان اینکه به یقین این مسیر پر نور برای دوام نظام و انقلاب ادامه خواهد داشت، افزود: رهبر انقلاب به هفت نکته مهم در بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کردند که پیشرفت علمی، ارتقای معنویت و اخلاق در جامعه و رونق اقتصادی، مبارزه با فساد، استقلال و آزادی و عزت ملی از جمله این موارد است.
بهره‌های بانکی مانعی برای رونق تولید در کشور است
امام جمعه اصفهان با انتقاد از وجود بهره بانکی در کشور اسلامی ایران ابراز داشت: به یقین تا زمانی که این رویه ادامه دارد رونق تولید امکان‌پذیر نیست و در این زمینه باید راهکارهای اساسی توسط مسئولان اندیشیده شود.
وی ادامه داد: مبارزه با رشوه، کم‌کاری در برخی نهادها، ربا و اختلاس از جمله موارد مهمی است که برای دستیابی بیانیه گام دوم انقلاب مسئولان باید به آنها توجه جدی داشته باشند.
آیت الله طباطبایی نژاد در بخش دیگری از صحبت‌های خود به وقوع سیل در کشور اشاره و گفت: باران به یقین رحمت الهی است اما اشتباهات انسانی، نبود برنامه‌ریزی در زمان‌های غیر بحرانی برای مواقع وقوع بحران، اشتباهات در ساخت و ساز مانند خیابان کشی‌های نامناسب و عدم چاره‌اندیشی به موقع موجب عدم بهره‌مندی از این رحمت الهی و وقوع سیل می‌شود.
ملت ایران با کمک به سیل‌زدگان مشت محکمی بر دهان آمریکا خواهند زد
وی با اشاره به اینکه مردم باید در چنین شرایطی به کمک هم وطنان سیل زده خود بشتابند، بیان داشت: در این شرایط که دولت به تنهایی نمی‌تواند خسارات سیل را جبران کند انتظار می‌رود مردم با کمک‌های نقدی خود به یاری هم وطنانشان بشتابند و این کمک‌های مشت محکمی بر دهان مسئولان یاوه‌گوی آمریکا است.
امام جمعه اصفهان با تقدیر از نیروهای مسلح در کمک رسانی سریع و مناسب به سیل زدگان تاکید کرد: خدمات سپاه مختص به ایران نیست و آنها به کمک همه مظلومان در هر کجای عالم می‌شتابند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94628/بهره‌-بانکی-مانع-مهمی-در-مسیر-رونق-تولید-در-کشور-است
بستن   چاپ