پیام سپاهان
نماینده مردم نطنز در مجلس:
مسئولان رسیدگی به قنوات خسارت دیده نطنز را در اولویت قرار دهند
شنبه 17 فروردين 1398 - 20:52:31
پیام سپاهان - نطنز- نماینده مردم نطنز در مجلس گفت: مسئولان استان اصفهان رسیدگی و جبران خسارت وارد شده بر قنوات حوزه انتخابیه نطنز و قمصر را در اولویت قرار دهند.

مرتضی صفاری نطنزی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بخش اعظمی از قنوات و راه‌های روستایی بخش مرکزی شهرستان نطنز و بخش قمصر کاشان در اثر بارندگی‌های اخیر و روان شدن سیلاب‌ها دچار آسیب و تخریب شده است که مسئولان استان اصفهان باید جبران خسارت وارد شده بر آنها را در اولویت قرار دهند.
وی تصریح کرد: بخش عمده آب شرب و کشاورزی روستاهای نطنز و قمصر از قنوات تأمین می‌شود که با جاری شدن سیل‌های اخیر، خسارات زیادی به میل‌ها و چاه‌های آنها وارد شده به طوری که جریان زندگی در روستاها را با مشکل مواجه کرده است.
نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی افزود: تعدادی از محورهای روستایی بخصوص در محدوده روستای جوینان و قهرود بخش قمصر و دهستان برزرود بخش مرکزی نطنز توسط سیلاب تخریب شده است که عبور و مرور و خدمت رسانی به روستاییان سخت‌کوش این مناطق را با سختی روبرو کرده است.
وی ابراز داشت: متأسفانه خسارات سیلاب‌های اخیر علاوه بر قنوات و راه‌های روستایی به مزارع و باغات روستاها نیز آسیب رسانده و سرمایه کشاورزان سخت‌کوش منطقه را از بین برده است.
صفاری نطنزی بیان داشت: مسئولان استانی و مدیران کل ضمن تلاش جهت جبران خسارات وارد شده، برای جلوگیری از وقوع این مشکلات در بحران‌های آتی نیز به صورت جهادی اقدام کنند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94635/مسئولان-رسیدگی-به-قنوات-خسارت-دیده-نطنز-را-در-اولویت-قرار-دهند
بستن   چاپ