پیام سپاهان
دستگیری سارقان سریالی در اردستان
یکشنبه 18 فروردین 1398 - 9:20:05 AM
ایسنا
پیام سپاهان- سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح‌های قرارگاه  نوروزی و کشف سرقت‌ها مراتب به دستور فرمانده انتظامی شهرستان به تمام یگان‌های انتظامی تابعه ابلاغ شد.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی پس از اخذ دستور از مقام قضایی و انجام تحقیقات و اقدامات پلیس موفق شدند تعداد 4 نفر متهم را شناسایی و جهت بررسی به یگان انتظامی منتقل کنند که متهمان در بازجویی اولیه با توجه به شواهد و دلایل موجود به تعداد پنج فقره سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان، خاطرنشان کرد: اموال مکشوفه تحویل مال‌باختگان و متهمان دستگیر شده به همراه پرونده متشکله جهت تعیین تکلیف تحویل مقامات قضایی شدند.

هاشمی زاده اضافه کرد: همچنین در پی وقوع سه فقره سرقت در بخش زواره مراتب سریعاً از طریق مرکز فرماندهی و کنترل به مأموران ابلاغ شد. برابر اعلام مأموران سرقت‌ها شامل سه فقره سرقت اماکن خصوصی بود که مراتب کشف آن در دستور کار عوامل قرار گرفت.

وی گفت: با توجه به اجرای هم‌زمان دستگیری معتادان سارق،  با هماهنگی مقام قضایی مأموران در کمترین زمان یک نفر سارق را شناسایی و دستگیر کردند و اموال مسروقه را در مخفیگاه وی کشف و ضبط کردند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94645/دستگیری-سارقان-سریالی-در-اردستان
بستن   چاپ