پیام سپاهان- علی
یارمحمدیان با اشاره به اینکه نشانههای توسعه کسب و کارها و تولیدات
داخلی در سال جدید بیش از پیش ظاهر میشود، اظهار کرد: حضور در
نمایشگاهها، جنبه مهمی از پیشبرد فروش را در بر میگیرد و این فرصت را
فراهم میآورد که ضمن به معرض نمایش گذاشتن تولیدات و خدمات، مشتریان
بالقوه نیز شناسایی شوند؛ با این اتفاق، افزایش فروش، افزایش تولید را به
دنبال خواهد داشت و به رونق کسب و کار خواهد انجامید.
وی با تاکید بر نقش تاثیرگذار
نمایشگاه بر توسعه کسب و کار و اقتصاد، تصریح کرد: هیچیک از وسایل ارتباط
جمعی مانند نمایشگاه دارای کارکرد چند بعدی نیستند؛ در نمایشگاه میتوان
علاوه بر جذب مشتریان جدید و بهبود مناسبات با مشتریان فعلی، از تغییرات در
ترکیب و رفتار آنها اطلاع پیدا کرد و ضمن تماس مستقیم با خریداران،
اطلاعات مورد نیاز در زمینههایی چون کیفیت کالا، روش یا طریقه کار با آن،
خدمات پس از فروش و ... را در اختیار آنها گذاشت.
مدیرعامل شرکت نمایشگاههای
بینالمللی استان اصفهان با تاکید بر اینکه رسالت نمایشگاه، بسیار والاتر
از ایجاد دسترسی به مصرفکننده نهایی است، ادامه داد: رسالت اصلی نمایشگاه،
تقویت و بهبود سیستم توزیع، تسهیل ارتباطات تجاری و رونق مبادلات است؛
خدمتی که نمایشگاه به سیستم توزیع میکند، بسیار فراتر از آن است که به
عنوان یک مرکز خرید و فروش تلقی شود.
وی همچنین با اشاره به اینکه شرکت
نمایشگاههای بینالمللی استان اصفهان در سال جدید توجه ویژهای به بخش
خصوصی داشته است، گفت: برگزاری تعداد بسیار زیادی از نمایشگاههای امسال
اصفهان به شرکتهای خصوصی برگزار کننده نمایشگاه واگذار شده تا شاهد
برگزاری نمایشگاههای با کیفیت، بهتر و مخاطبپسندتر باشیم؛ به این صورت،
بخش خصوصی را برای کمک به توسعه و رونق فعالیتهای اقتصادی بخش خصوصی به
کار گرفتهایم تا شاهد ایجاد رونق در کسب و کار باشیم.
یارمحمدیان، سال 1398 را یک سال سخت
اقتصادی عنوان کرد و گفت: در شرایطی که بسیاری از کارشناسان، سال جدید را
یک سال حساس و مهم از نظر اقتصادی دانستهاند، اعتقاد راسخ داریم که
میتوان با استفاده از فرصتهای صنعت نمایشگاهی، شرایط بسیار مطلوبی برای
توسعه و رونق کسب و کارها فراهم آورد؛ بنابراین با تمام توان، تلاش میکنیم
شرایط لازم برای فعالان اقتصادی را فراهم آوریم.
http://www.sepahannews.ir/fa/News/94647/پیشبینی-51-رویداد-نمایشگاهی-با-تمرکز-بر-رونق-تولید-در-اصفهان