پیام سپاهان
پیش‌بینی 51 رویداد نمایشگاهی با تمرکز بر رونق تولید در اصفهان
یکشنبه 18 فروردین 1398 - 9:23:32 AM
ایسنا
پیام سپاهان- علی یارمحمدیان با اشاره به اینکه نشانه‌های توسعه کسب و کارها و تولیدات داخلی در سال جدید بیش از پیش ظاهر می‌شود، اظهار کرد: حضور در نمایشگاه‌ها، جنبه مهمی از پیش‌برد فروش را در بر می‌گیرد و این فرصت را فراهم می‌آورد که ضمن به معرض نمایش گذاشتن تولیدات و خدمات، مشتریان بالقوه نیز شناسایی شوند؛ با این اتفاق، افزایش فروش، افزایش تولید را به دنبال خواهد داشت و به رونق کسب و کار خواهد انجامید.

وی با تاکید بر نقش تاثیرگذار نمایشگاه بر توسعه کسب و کار و اقتصاد، تصریح کرد: هیچ‌یک از وسایل ارتباط جمعی مانند نمایشگاه دارای کارکرد چند بعدی نیستند؛ در نمایشگاه می‌توان علاوه بر جذب مشتریان جدید و بهبود مناسبات با مشتریان فعلی، از تغییرات در ترکیب و رفتار آنها اطلاع پیدا کرد و ضمن تماس مستقیم با خریداران، اطلاعات مورد نیاز در زمینه‌هایی چون کیفیت کالا، روش یا طریقه کار با آن، خدمات پس از فروش و ... را در اختیار آنها گذاشت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با تاکید بر اینکه رسالت نمایشگاه، بسیار والاتر از ایجاد دسترسی به مصرف‌کننده نهایی است، ادامه داد: رسالت اصلی نمایشگاه، تقویت و بهبود سیستم توزیع، تسهیل ارتباطات تجاری و رونق مبادلات است؛ خدمتی که نمایشگاه به سیستم توزیع می‌کند، بسیار فراتر از آن است که به عنوان یک مرکز خرید و فروش تلقی شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه شرکت نمایشگاه‌‌های بین‌المللی استان اصفهان در سال جدید توجه ویژه‌ای به بخش خصوصی داشته است، گفت: برگزاری تعداد بسیار زیادی از نمایشگاه‌های امسال اصفهان به شرکت‌های خصوصی برگزار کننده نمایشگاه واگذار شده تا شاهد برگزاری نمایشگاه‌های با کیفیت، بهتر و مخاطب‌پسندتر باشیم؛ به این صورت، بخش خصوصی را برای کمک به توسعه و رونق فعالیت‌های اقتصادی بخش خصوصی به کار گرفته‌ایم تا شاهد ایجاد رونق در کسب و کار باشیم.

یارمحمدیان، سال 1398 را یک سال سخت اقتصادی عنوان کرد و گفت: در شرایطی که بسیاری از کارشناسان، سال جدید را یک سال حساس و مهم از نظر اقتصادی دانسته‌اند، اعتقاد راسخ داریم که می‌توان با استفاده از فرصت‌های صنعت نمایشگاهی، شرایط بسیار مطلوبی برای توسعه و رونق کسب و کارها فراهم آورد؛ بنابراین با تمام توان، تلاش می‌کنیم شرایط لازم برای فعالان اقتصادی را فراهم آوریم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94647/پیش‌بینی-51-رویداد-نمایشگاهی-با-تمرکز-بر-رونق-تولید-در-اصفهان
بستن   چاپ