پیام سپاهان
طوفان و سیل در نائین و خور 190 میلیارد ریال خسارت برجا گذاشت
یکشنبه 18 فروردین 1398 - 10:20:50 AM
ایرنا
پیام سپاهان- محمود جمالی  افزود: طوفان شن 12 فروردین و سیل روز‌های نخستین نوروز 98 در سطح شهرستان نائین و خور و بیابانک با خساراتی در زیرساخت‌های کشاورزی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، مسکن، صنعت، اماکن دولتی عمومی و خصوصی همراه بود.
وی افزود: طوفان 50 میلیارد ریال به شهرداری نائین، 15 میلیارد ریال به شهرداری بافران و پنج میلیارد ریال به شهرداری خسارت انارک وارد کرد.
فرماندار نائین ادامه داد: بخش صنعت با برآورد خسارت 2 میلیارد ریالی و بخش مسکن با برآورد خسارت 2.5 میلیارد ریالی کمترین خسارات ممکن را از بحران طوفان به خود دیده اند هر چند که در بحران سیل بخش مسکن شهرستان بالغ بر 16 میلیارد ریال خسارت متحمل شد.
جمالی با اعلام خسارت‌های وارد شده به بخش راهداری گفت: بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نائین با خسارت 40 میلیارد ریال از طوفان و 25 میلیارد ریال از سیل روبه رو شده است.
فرماندار نائین افزود: در بخش کشاورزی نیز خسارتی بالغ بر 17 میلیارد ریال از طوفان و 16 میلیارد ریال از سیل وارد شده است که در مجموع خسارت ناشی از طوفان شن و سیل درتمامی زیرساخت‌ها و بخش‌های مختلف در سطح شهرستان نایین بالغ بر 190 میلیارد ریال برآورد شده است که گزارش کامل از جزئیات این بحران به ستاد مدیریت بحران استان ارسال شده است.
نائین در 140 کیلومتری وخور بیایانک در420 کیلومتری شرق اصفهان قراردارند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94649/طوفان-و-سیل-در-نائین-و-خور-190-میلیارد-ریال-خسارت-برجا-گذاشت
بستن   چاپ