پیام سپاهان
معین: هیچ پروژه عمرانی در اصفهان تعطیل نشد
یکشنبه 18 فروردین 1398 - 10:30:34 AM
ایسنا
پیام سپاهان- فتح‌الله معین صبح امروز (یک‌شنبه) در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اظهار کرد: سال 1398 را در ایام مبارک ماه رجب آغاز کردیم. این امید را داریم که سال جاری، سالی با خیر و برکت برای همه مردم ایران خواهد بود. 

وی افزود: متاسفانه در ابتدای سال برخی از هموطنان با سیل روبرو شده‌اند. اصفهان این آمادگی را دارد که هم در این مرحله و هم در مراحل بعد به کمک این هموطنان برود. روزی که معاون اول رییس جمهور با شهردار اصفهان تماس گرفتند، همان روز تیم امداد و نجات اصفهان به منطقه اعزام شد. 

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: مسافران نوروزی به نحو مطلوبی ساماندهی شدند و برنامه‌های متنوعی در طول تعطیلات برگزار شد. در سال گذشته با وجود مشکلاتی که وجود داشت، سال خوبی را پشت سر گذاشتیم. هیچ پروژه عمرانی در شهر اصفهان تعطیل نشد. مشارکت در شهرداری اصفهان به خوبی پیش رفت و سطح خدمات در شهر اصفهان کاهش پیدا نکرد. 

معین ادامه داد: برای پرداخت حقوق کارگران و پیمانکاران در میان دیگر کلانشهرها،‌ کمترین مشکلات را داشتیم. نه تنها عقب‌ ماندگی‌های گذشته را جبران کردیم بلکه برخی از پروژه‌های عمرانی را به خوبی جلو انداختیم. 

وی گفت: در سال گذشته بودجه سال 1398 بسته شد و کمترین اختلاف نظر را در تدوین بودجه شاهد بودیم. همه اعضای شورای شهر بر نظارت به اجرای بودجه تاکید دارند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94654/معین--هیچ-پروژه-عمرانی-در-اصفهان-تعطیل-نشد
بستن   چاپ