پیام سپاهان
کمک های مردمی و نهادهای کاشان به نقاط سیل زده ارسال شد
يکشنبه 18 فروردين 1398 - 19:53:20
پیام سپاهان - کاشان - فرماندار ویژه کاشان از جمع آوری و ارسال کمک های نقدی و غیر نقدی مردمی و نهادهای این شهرستان برای کمک رسانی به نقاط سیل زده کشور از جمله استان های گلستان و لرستان خبر داد.
به گزارش ایرنا، علی اکبر مرتضایی قهرودی روز یکشنبه در این زمینه گفت: لباس هایی به ارزش 130 میلیون ریال و یکهزار تخته موکت از سوی جمعیت هلال احمر کاشان برای استان گلستان و مبلغ 248 میلیون ریال وجه نقد سوای واریزها به حساب های متمرکز از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان برای کمک به سیل زدگان جمع آوری شد.
وی افزود: لباس، مواد بهداشتی و غذایی به ارزش 20 میلیون ریال، 72 تخته فرش به ارزش یک میلیارد و 300 میلیون ریال از سوی کمیته امداد امام ( ره) و 2 هزار و 500 بسته شیر خشک، 2 هزار و 500 بسته پوشک بهداشتی به ارزش یک میلیارد ریال برای بازماندگان سیل جمع آوری شده است.
فرماندار ویژه کاشان همچنین به ارسال محموله 280 میلیون ریالی شیر خشک و پتو از سوی اتاق بازرگانی کاشان اشاره کرد و یادآور شد: ماشین آلات سنگین عمرانی گروه پدافند هوایی عاشورا و 2 دستگاه تریلر برای حمل اقلام امدادی (چادر و پتو از جمعیت هلال احمر شهرستان به تعداد سه هزار تخته) و یک دستگاه آشپزخانه سیار برای پخت غذای گرم به همراه 2 هفته جیره غذایی به منطقه سیل زده آق قلا در استان گلستان اعزام شدند.
وی با قدردانی از تلاش های صورت گرفته برای کمک به سیل زدگان، از آمادگی برای اعزام نیروی انسانی بیشتر خبر داد و
با کمک ناحیه مقاومت بسیج کاشان به سپاه استان گلستان از همکاری و ایثار و مجاهدت عموم شهروندان و همچنین دستگاه های اجرایی که به قدر توان به هم میهنان سیل زده یاری رساندن تقدیر نمود و تداوم کمک های انسان دوستانه را خواستار شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان نیز با اشاره به ارسال یکهزار پوشک و یک هزار شیر خشک به استان گلستان، از اعزام 100 نفر نیروی بسیجی و پاسدار با برخی وسایل مورد نیاز به مناطق سیل زده پل دختر در استان لرستان خبر داد.
سرهنگ مرتضی عمومهدی افزود: سه هزار و 500 بطری آب معدنی، 700 تخته پتو، چهار هزار و 500 قرص نان، 500 عدد پوشک، 500 عدد شیر خشک، پنج تن میوه و یکهزار و 500 قوطی کنسرو امروز به نقاط آسیب دیده از سیل در لرستان فرستاده شد.
پیش تر نیز یک محموله هفت تنی مواد غذایی شامل برنج، ماکارونی و سایر اقلام ضروری با ارزش افزون بر چهار میلیارد ریال از محل موقوفات منطبق شهرستان کاشان به مناطق سیل زده استان لرستان فرستاده شده بود.
بارش شدید باران که از روزهای پایانی سال گذشته آغاز شد، سیل را در 24 استان کشور جاری کرد.
تا کنون جانباختن 70 نفر در جریان این حادثه ها تایید شده است.
6136/8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94676/کمک-های-مردمی-و-نهادهای-کاشان-به-نقاط-سیل-زده-ارسال-شد
بستن   چاپ