پیام سپاهان
عابدی مطرح کرد:
اجرای قانون رفع موانع تولید و خرید محصولات داخلی دو بالِ تحقق شعار سال
يکشنبه 18 فروردين 1398 - 20:17:53
پیام سپاهان - نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر همه دستگاه‌ها در جهت رفع موانع تولید تلاش کنند و مشکلات را جدی بگیرند، شعار سال(رونق تولید) کارساز خواهد بود.
حیدرعلی عابدی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان در خصوص شعار سال(رونق تولید)، اظهار کرد: مجلس قانونی با عنوان رفع موانع تولید مصوب کرده است که بر همین اساس این قانون یک راهنما برای مسئولان است تا به رفع موانع تولید بپردازند.
وی ادامه داد: نکته دوم در خصوص «رونق تولید» این است که مردم باید با فرهنگ سازی که از سوی مسئولان مربوطه انجام می‌شود، به خرید کالای داخلی روی آورند تا تولید کنندگان تشویق به تولید شوند.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: باید به بخش خصوصی توصیه شود کیفیت کالاهای تولیدی درجه یک باشد تا خریداران از خرید خود پشیمان نشوند.
عابدی در ارتباط با قانون رفع موانع تولید، خاطرنشان کرد: در این قانون نحوه برخورد اداره دارایی، وزارت صنعت و معدن و استانداری ها با مصرف کنندگان، اهمیت قابل ملاحظه‌ای دارند و اگر همه دستگاه‌ها در جهت رفع موانع تولید کنندگان تلاش کنند و مشکلات را جدی بگیرند، این قانون کارساز خواهد بود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94683/اجرای-قانون-رفع-موانع-تولید-و-خرید-محصولات-داخلی-دو-بالِ-تحقق-شعار-سال
بستن   چاپ