پیام سپاهان
نشست صالحی امیری و سهراب مرادی پس از بازگشت از آلمان
يکشنبه 18 فروردين 1398 - 20:18:02
پیام سپاهان - سهراب مرادی وزنه بردای المپیکی پس از بازگشت از آلمان با صالحی امیری دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش ایسنا و به نقل از کمیته ملی المپیک، سهراب مرادی که مدتی به شدت از ناحیه دیسک کمر خود ابراز ناراحتی می‌کرد با پیگیری‌های رییس کمیته ملی المپیک جهت تکمیل دوره درمانی خود زیر متخصصین مجرب به آلمان سفر کرده بود و بعد از اتمام دوره درمانی خود و بازگشت به تهران با حضور در کمیته ملی المپیک ضمن دیدار با صالحی امیری گزارش مختصری از روند درمانی خود را ارائه کرد.
سهراب مرادی ضمن قدردانی از حمایت‌های صالحی امیری در پیگیری و اعزام به آلمان جهت تکمیل دوره درمانی خود ابراز کرد: خوشبختانه پس از آزمایشات لازم زیر نظر دکتر امینی، پزشک متخصص و مجرب ایرانی در آلمان روند بهبودی‌ام به خوبی پیش رفت و خوشبختانه بدون جراحی به بهبودی نسبی دست یافته ام.
صالحی امیری- رییس کمیته ملی المپیک ضمن ابراز خوشحالی از روند مطلوب درمانی سهراب مرادی گفت: برای ما بیش از هر چیزی سلامتی ورزشکاران در اولویت است و بخاطر همین اگر خدای ناکرده آسیب دیدگی سختی برای ملی پوشان عزیز به وجود بیاید فدراسیون ورزشی مربوطه و فدراسیون پزشکی ورزشی نهایت تلاش خود را برای بهبودی ورزشکاران به کار خواهند بست و اگر در مواردی خاص نیاز به کمک داشته باشند در کنار این عزیزان خواهیم بود. به امید خدا سهراب مرادی به زودی روند بهبودی خود را زیر نظر مجرب‌ترین پزشکان طی کرده تا بتواند کماکان برای میهن عزیزمان افتخار آفرینی کند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94688/نشست-صالحی-امیری-و-سهراب-مرادی-پس-از-بازگشت-از-آلمان
بستن   چاپ