پیام سپاهان
در طول ایام نوروز؛
یک میلیون و 258 هزار مسافر در شهر اصفهان اقامت کردند
يکشنبه 18 فروردين 1398 - 20:18:16
پیام سپاهان - اصفهان- شهردار اصفهان گفت: یک میلیون و 258 هزار نفر در تعطیلات نوروز امسال در شهر اصفهان اقامت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر ، قدرت الله نوروزی ظهر یک شنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اعلام رضایت مسافران نوروزی از ارائه خدمات شهرداری اصفهان اظهار داشت: طبق آمار شاهد رضایت 89 درصدی مردم و مسافران از نظافت شهری و ارائه خدمات عمومی در اصفهان بودیم.
وی از رضایت 84 درصد از مردم و گردشگران از خدمات تاکسیرانی اصفهان خبر داد و بیان داشت: 93 درصد مردم از زیباسازی شهری اصفهان اعلام رضایت کردند.
شهردار اصفهان با بیان اینکه 950 هزار مسافر در تعطیلات نوروزی از مترو برای سفرهای درون شهری استفاده کردند، ادامه داد: امسال با رشد 5 درصدی مسافران نوروزی در اصفهان به نسبت سال قبل مواجه بودیم که با توجه به هماهنگی‌های خوب بین دستگاهی حتی در صورت رشد 50 درصدی مسافران نوروزی نیز آمادگی پذیرایی از آنها را به بهترین نحو داشتیم.
وی با بیان اینکه انتظار رشد 50 درصد مسافران نوروزی را در اصفهان داشتیم اما وقوع اتفاقاتی همچون سیل سبب شد که این امر محقق نشود، ادامه داد: در ایام نوروز 200 خانه اجاره‌ای در اختیار مسافران نوروزی قرار گرفت.
نوروزی با اعلام اینکه اصفهان از تمام توان خود برای کمک به سیل زدگان استفاده کرد و از بعد ایام تعطیلات حتی زودتر از خرم آباد اقدامات کمکی خود را به مردم لرستان رساند، گفت: تلاش کردیم با حمایت از مردم دیگر استان‌ها در مواقع بحرانی نشان دهیم که مردم اصفهان با هیچ استانی کدورت ندارند و از هر نوع کمک در حد توان دریغ نخواهند کرد.
نوروزی با بیان اینکه اصفهانی‌ها ایثارگر هستند و از جان و مال خود برای کمک به دیگران می‌گذرند، از اعزام 50 نیرو با همه تجهیزات لازم به لرستان برای کمک به مردم سیل زده خبر داد و گفت: بخشی از نیروهای ما در پلدختر مستقر شدند و بخشی نیز به سمت معمولان می‌روند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94691/یک-میلیون-و-258-هزار-مسافر-در-شهر-اصفهان-اقامت-کردند
بستن   چاپ