پیام سپاهان
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:
نظارت کامل بر هزینه‌های شهرداری اصفهان در سال 98 انجام شود
يکشنبه 18 فروردين 1398 - 20:18:21
پیام سپاهان - اصفهان- رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: لازم است که نظارت کامل بر هزینه‌های شهرداری اصفهان در سال 98 انجام شود به نوعی که به ارتقای سلامت کاری در شهرداری بیانجامد.

به گزارش خبرنگار مهر ، فتح الله معین ظهر یکشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه با آغاز سال جدید همچنان تمام پروژه‌های عمرانی شهرداری اصفهان طبق روال گذشته ادامه خواهد داشت، اظهار داشت: سطح خدمات شهرداری با وجود مشکلات موجود کاهش پیدا نکرد و حتی بهتر از سال گذشته بود.
وی افزود: اصفهان جز معدود کلان‌شهرهایی است که در زمینه پرداخت پرسنلی، پیمانکاران و نیز مطالبات شهرداری، جذب کمک‌های دولتی و استفاده از تسهیلات قانونی از طریق فروش اوراق مشارکت یا جذب تسهیلات بانکی موفق عمل کرد.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان عملکرد خوب شهرداری اصفهان برای کمک به سیل زدگان را پس از درخواست کمک از دیگر استان‌ها را قابل تقدیر دانست و گفت: علاوه بر اینکه شهرداری در ارسال کمک به سیل زدگان اقدامات شایسته‌ای انجام داد در اسکان و حمل و نقل مسافران نوروزی نیز به خوبی عمل کرد.
گلایه مسافران و شهروندان اصفهانی از کمبود سرویس‌های بهداشتی
رئیس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این جلسه با اذعان بر اینکه مسافران نوروزی رضایت زیادی از نحوه ارائه خدمات به گردشگران داشتند که مایه خوشحالی است، افزود: قابل تقدیر است که شهرداری در ساماندهی مسافران در زمان‌های بحران مثل بارندگی‌های اخیر به خوبی توانست از عهده اسکان مسافران نوروزی بر آید.
عباسعلی جوادی مهمترین گلایه مسافران و حتی مردم شهر اصفهان را از کمبود و نظافت سرویس‌های بهداشتی در سطح شهر اصفهان اعلام کرد و گفت: برای رفع این مشکل لازم است که این موضوع در آینده مورد توجه بیشتری از سوی شهرداری اصفهان قرار گیرد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94699/نظارت-کامل-بر-هزینه‌های-شهرداری-اصفهان-در-سال-98-انجام-شود
بستن   چاپ