پیام سپاهان
جانشین فرمانده انتظامی کاشان:
تصادفات برون شهری کاشان در نوروز امسال 72 درصد کاهش یافت
يکشنبه 18 فروردين 1398 - 20:18:26
پیام سپاهان - کاشان - جانشین فرمانده انتظامی کاشان از کاهش 72 درصدی تصادفات برون شهری کاشان در نوروز خبر داد و گفت: در طول اجرای طرح نوروزی پلیس کاشان سرقت منازل نسبت به مدت مشابه، 26 درصد کاهش یافت.

سرهنگ علی قربانی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه 98 درصد از مسافران نوروزی کاشان ایرانی بودند، اظهار داشت: در ایام نوروز بیش از 200 هزار نفر در شهرستان کاشان اقامت داشتند و با توجه به حجم بالای گردشگران، نیروی انتظامی شهرستان کاشان در دو حوزه شهروندان و مسافران و با استقرار پنج ایستگاه در پارک آیت الله مدنی، فین، شهدای گمنام راوند، شهرهای قمصر و نیاسر کاشان ارائه خدمات داشت.
وی ضمن اشاره به اجرای طرح آرامش هشت ویژه ایام نوروز افزود: این طرح با هدف کنترل معتادان پرخطر و سارق از 29 اسفند در سطح حوزه استحفاظی این فرماندهی اجرا که در پایان طرح نوروزی 416 معتاد پرخطر و متهاجر در مناطق تجاری، پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و غیره شناسایی، دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.
جانشین فرمانده انتظامی کاشان از کاهش 26 درصدی سرقت منزل در ایام نوروز نسبت به مشابه سال گذشته خبر داد و ابراز داشت: در این راستا سرقت اماکن خصوصی هفت درصد، اتومبیل 25 درصد، موتورسیکلت پنج درصد، کیف‌قاپی 100 درصد، کش روزنی 33 درصد و احشام 25 درصد کاهش داشته و در همین راستا نیز کشفیات انواع سرقت 30 درصد نسبت به مشابه سال گذشته افزایش داشته است.
وی از افزایش 128 درصدی کشفیات مواد مخدر در طول اجرای طرح نوروزی سال جاری نسبت به مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: در طول اجرای طرح نوروزی 164 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط و در همین راستا نیز 60 معتاد، سه قاچاقچی، هفت نفر توزیع کننده و 43 خرده فروش دستگیر و یک باند قاچاق مواد مخدر نیز متلاشی شد.
قربانی از کاهش 72 درصدی تصادف برون شهری کاشان خبر داد و اظهار داشت: در طول اجرای طرح نوروزی در سال جاری در مقایسه با سال گذشته تصادفات فوتی 75 درصد، تصادفات جرحی 25 درصد و تصادفات خسارتی برون شهری 89 درصد کاهش داشته است.
وی از افزایش 100 درصدی تماس‌های تلفنی شهروندان کاشان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 خبر داد و افزود: در طول ایام نوروزی بالغ بر چهار هزار و 590 تماس با مرکز فوریت‌های 110 برقرار شده است که نشان دهنده افزایش 100 درصدی نسبت به مشابه سال قبل است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94705/تصادفات-برون-شهری-کاشان-در-نوروز-امسال-72-درصد-کاهش-یافت
بستن   چاپ