پیام سپاهان
شورای اطلاع رسانی در استانداری اصفهان تشکیل می شود
دوشنبه 19 فروردين 1398 - 10:07:17
پیام سپاهان - اصفهان - شورای اطلاع رسانی با حضور مدیران، اصحاب رسانه و روابط عمومی های استان بزودی در استانداری اصفهان تشکیل می شود.
به گزارش ایرنا، سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان عصر روز یکشنبه در نشست هم اندیشی با تعدادی از روابط عمومی های دستگاه های خدمات رسان و اصحاب خبرگزاری ها با اعلام این خبر افزود: این شورا در دوره های گذشته نیز در استانداری اصفهان تشکیل شده بود ولی به دلیل نبود مدیریت ثابت و مستمر از ادامه فعالیت باز مانده بود.
عباس میرزایی نیا افزود:این ساختار به منظور ایفای نقش اساسی درحوزه اطلاع رسانی موظف است ساز و کار اطلاعات را بین بخش های مختلف برقرار نموده و بر آن نظارت نماید تا در نتیجه با پاسخگویی فعال، در پیشبرد اهداف یاری نماید و در این دوره سعی بر آن است که بمنظور انسجام امر اطلاع رسانی و مدیریت افکار عمومی و همدلی و هم افزایی بین دستگاه های اجرایی و اصحاب رسانه بطور مجدد این شورا در استانداری تشکیل شود.
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه کارگروه های متعددی در زیرمجموعه این شورا قرار خواهد گرفت تاکید بر آن است که در این کار گروه ها از حضور رسانه های فعال و روابط عمومی دستگاه های اجرایی خدمات و امداد رسان استفاده شود.
سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان، هدف از تشکیل این کارگروه بحران تاکید بر اطلاع رسانی های صحیح، سریع و کامل در امر پیشگیری و اقدامات دستگاه های اجرایی بمنظور مدیریت افکار عمومی و مخاطبان است.
وی تصریح کرد: در شرایط کنونی که برخی در شبکه‌های اجتماعی اخبار ضد و نقیض را منتشر می‌کنند و به نوعی یاس و نا امیدی را اشاعه می دهند، مدیریت اطلاع رسانی یک ضرورت است.
میرزایی نیا یادآور شد: باید فرهنگ اعتماد به دستگاه‌های رسمی اطلاع رسانی را ایجاد کنیم تا جایگاه این دستگاه‌ها در مقابل شبکه‌های اجتماعی، ارتقا یابد.
در این جلسه مدیران روابط عمومی و خبرگزاری های حاضر ضمن ارایه میزان کمک های امدادی و چگونگی اطلاع رسانی خود به استان های سیل زده به ارایه نیازها و مشکلات خود در زمینه اطلاع رسانی پرداختند.
6994/6026

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94712/شورای-اطلاع-رسانی-در-استانداری-اصفهان-تشکیل-می-شود
بستن   چاپ