پیام سپاهان
دیدار ذوب آهن و الوصل، وضعیت گروه اول لیگ قهرمانان آسیا را مشخص می کند
دوشنبه 19 فروردين 1398 - 23:57:08
پیام سپاهان - اصفهان - دیدار امشب تیم فوتبال ذوب آهن ایران با الوصل امارات، تا حدودی وضعیت جدول گروه اول لیگ قهرمانان آسیا را مشخص می کند.
به گزارش ایرنا، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا(afc) روز دوشنبه اعلام کرد: تیم فوتبال ذوب آهن یکی از نمایندگان ایران در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا، در سومین دیدار خود در گروه اول لیگ قهرمانان آسیا ساعت20:10 امشب، برابر الوصل امارات در ورزشگاه "زعبیل" شهر دُبی به میدان می رود.
شاگردان «علیرضا منصوریان» سرمربی تیم اصفهانی ذوب آهن که از نظر کسب امتیاز موفق ترین تیم ایرانی در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا هستند، در دیدار اول خود برابر "الزورا" عراق به تساوی صفر بر صفر در ورزشگاه «فولادشهر» قناعت کردند ولی در دومین بازی در دیداری تماشایی به برتری 3 بر 2 مقابل میزبان خود "النصر" عربستان رسیدند.
ذوب آهن، امشب در حالی به مصاف میزبان خود می رود که الوصل در پنج بازی اخیر خود 2 بُرد و سه باخت و مهمان سه بُرد و 2 تساوی کسب کرده است.
ذوب آهن هم اینک با یک بُرد و یک تساوی با چهار امتیاز و تفاضل گل "مثبت یک" در مکان دوم جدول گروه اول لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد.
ترکیب احتمالی ذوب‌آهن مقابل الوصل امارات به این شرح است: محمدرشید مظاهری، وحید محمدزاده، محمد نژاد مهدی، مسعود ابراهیم زاده، میلاد فخرالدینی، حمید بوحمدان، قاسم حدادی فر، زبیر نیک نفس، ارسلان مطهری، علیرضا چراغعلی و کریستین اوساگونا
لیگ قهرمانان آسیا از سال 2009 به شکل جدیدی سازماندهی شده است و تیم ها در دو دسته 16 تایی در مناطق غرب و شرق(هر منطقه در چهار گروه چهار تیمی) بطور رفت و برگشت به مصاف هم می‌روند و از هر گروه 2 تیم اول در بازی یک‌ هشتم ‌نهایی با یکدیگر مسابقه می‌دهند.
در لیگ فصل جاری قهرمانان آسیا از کشورمان تیم های ذوب آهن، پرسپولیس و استقلال در گروه های مختلف حضور دارند.
3080/6027

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94742/دیدار-ذوب-آهن-و-الوصل،-وضعیت-گروه-اول-لیگ-قهرمانان-آسیا-را-مشخص-می-کند
بستن   چاپ