پیام سپاهان
کشف یک تن تریاک در اصفهان
دوشنبه 19 فروردين 1398 - 23:57:12
پیام سپاهان - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از کشف محموله یک تنی تریاک، به ارزش 3 میلیارد تومان خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، غلامحسین صفری، صبح امروز (دوشنبه) در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: یک خودرو که در حال گذر از استان‌های شرقی به سمت تهران و استان‌های شمالی کشور بود، با رصد اطلاعاتی متوقف و یک تن تریاک از آن کشف شد. ارزش این محموله تا 3 میلیارد تومان تخمین زده می‌شود.
وی ادامه داد: باندهایی که با این روش اقدام به انتقال مواد مخدر می‌کنند، از روش‌های پیچیده‌ای استفاده می‌کنند که به جز با رصد اطلاعاتی، راهکار دیگری برای مبارزه با آنها وجود ندارد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان گفت: در مقابله با مواد مخدر، تنها نباید به مبارزه با عرضه پرداخته شود. عرضه در مرحله دوم است و پیش از آن باید تقاضای آن مدیریت شده و کاهش پیدا کند. والدین و به خصوص مادر می‌تواند خانواده را از گزند اعتیاد دور نگه دارد.
صفری ادامه داد: اگر جامعه و جوانان پویایی لازم را داشته باشند، میل به مواد مخدر در میان آنها کاهش پیدا خواهد کرد. اگر کسی به بلای اعتیاد دچار شود، در خوش بینانه ترین حالت، تنها دو درصد احتمال دارد که بتواند خود را از این مساله نجات دهد. بنابراین علاوه بر آموزش باید خانواده‌ها نیز نظارت کافی بر فرزندان داشته باشند.
وی ادامه داد: در مبارزه با مواد مخدر، خانواده در سنگر نخست قرار دارد و پلیس و دستگاه قضایی در سنگرهای بعدی قرار دارند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94745/کشف-یک-تن-تریاک-در-اصفهان
بستن   چاپ