پیام سپاهان
در هفته جاری، اصفهان بارندگی جدی نخواهد داشت
دوشنبه 19 فروردين 1398 - 23:57:14
پیام سپاهان - کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: هوای استان اصفهان تا پایان هفته پایدار است و تنها شاهد برخی بارش‌های پراکنده در نواحی غربی استان خواهیم بود.
فاطمه زهرا سیدان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، اظهار کرد: در روز گذشته، در مناطق شرقی استان و به خصوص منطقه خور و بیابانک شاهد بارش‌های رگباری همراه با سیلاب و رواناب بودیم.
وی ادامه داد: بیشترین میزان بارش از ایستگاه سینوپتیک‌های اصلی، از سمیرم 10.2، از چوپانان 9.5 و خور و بیابانک 7.9 میلی‌متر بارش باران گزارش شده است؛ اما ایستگاه‌‌های باران سنجی شرق از جمله انارک، بازیاب و مظفرآباد در منطقه خور و بیابانک بارش‌هایی بین 17 تا 23 میلی‌متر را گزارش کرده‌اند.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی افزود: امروز در بخش‌های شرق، شمال شرق و شمال استان اصفهان، رگبار‌های خفیف و پراکنده گزارش شده است؛ در غرب استان نیز شرایط رگبار پراکنده وجود دارد، سامانه بارشی در حال خارج شدن از استان است. همچنین وزش باد نسبتا شدید در استان پیش‌ بینی می‌شود.
سیدان گفت: در آخر روز‌های سه‌شنبه و چهار‌شنبه، در مناطق جنوبی، غربی و شمال شرقی، بارش‌های پراکنده را پیش‌بینی می‌کنیم و روز سه‌شنبه در اکثر مناطق احتمال بارش پراکنده وجود دارد.
وی خاطرنشان کرد: امروز بیشینه دمای اصفهان 21 و کمینه دما 9 است؛ گرم‌ترین شهر استان کاشان با 25 درجه و سردترین شهر بویین‌ میان‌دشت با 1 درجه سانتی‌گراد پیش بینی شده است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94746/در-هفته-جاری،-اصفهان-بارندگی-جدی-نخواهد-داشت
بستن   چاپ