پیام سپاهان
کاهش 40 درصدی جرائم مهم در نوروز
دوشنبه 19 فروردين 1398 - 23:57:15
پیام سپاهان - فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در ایام نوروز، جرائم مهم، نسبت به نوروز سال گذشته، 40 درصد کاهش داشته‌ است.
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، مهدی معصوم‌بیگی صبح امروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در ایام نوروز که اکثر خادمان ملت در استراحت و مرخصی هستند، کار برای نیروی انتظامی سخت‌تر می‌شود و در حقیقت همه منابع نیروی انتظامی در خدمت طرح نوروزی قرار می‌گیرد که این موضوع جلوه ای از ایثار و خدمت بود.
وی ادامه داد: در طوفان شنِ نایین، همکاران انتظامی در پلیس راه و فرماندهی انتظامی نایین، نقش مهمی ایفا کرده‌اند. اگر اقدام بهنگام پلیس راه در مسدود کردن محورهای مواصلاتی نبود، با یک فاجعه روبرو می‌شدیم.
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در مدیریت ترافیک تعطیلات نوروزی، 32 درصد کاهش جانباختگان در صحنه تصادف را نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد هستیم. همچنین آمار مجروحان، 4 درصد کاهش داشته است.
معصوم بیگی تصریح کرد: در جرائم مهم، بیش از 40 درصد کاهش و در سرقت‌های نوروزی حدود 30 درصد کاهش را به ثبت رسانده‌ایم. در دیگر مولفه‌های امنیتی و انتظامی، همه شاخص‌ها مثبت است و همه این آمار در حالی است که تعداد گردشگران در استان اصفهان نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.
وی افزود: ارتقا شاخص‌های امنیتی استان از راهبرد‌های اصلی پلیس در سال پیش رو خواهد بود. همچنین در تلاش هستیم با مبارزه با قاچاق، از تولید ملی حمایت کرده و در تحقق شعار سال، نقش ایفا کنیم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94748/کاهش-40-درصدی-جرائم-مهم-در-نوروز
بستن   چاپ