پیام سپاهان
عراقی زاده:
در صورت موافقت هیئت‌مدیره با تیمی قدرتمند در لیگ برتر حضور خواهیم داشت
دوشنبه 19 فروردين 1398 - 23:57:31
پیام سپاهان - قائم‌مقام باشگاه گیتی پسند می‌گوید: باوجود اتفاقات سال گذشته در صورت موافقت هیئت‌مدیره تیمی قدرتمند در فصل جدید لیگ برتر فوتسال خواهیم داشت.
محمدحسین عراقی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا-منطقه اصفهان، در خصوص آخرین شرایط باشگاه در سال 98 گفت: گزارش ابتدائی عملکرد سال 97 را به هیئت‌مدیره ارائه کردیم و در حال آماده نمودن بودجه جهت سال جدید هستیم. انشالله با موافقت اعضاء به دنبال بررسی رزومه چهار سرمربی و همچنین لیست اسامی بازیکنان مدنظرشان و برنامه پیشنهادی آن‌ها جهت طرح در جلسات آتی هیئت‌مدیره خواهیم بود.
وی در پاسخ به این سؤال آیا گیتی پسند در سال 98 علیرغم شایعات مبنی بر عدم تیم داری در فصل جدید یک تیم مدعی خواهد داشت یا خیر؟ اظهار کرد: گیتی پسند از سال 89 همیشه جزء مدعیان بوده و با رویکرد مدیران ارشد این گروه صنعتی قطعاً تا زمانی که در فوتسال باشد همیشه تیمی مدعی خواهیم بست.
قائم‌مقام باشگاه گیتی پسند با انتقاد از برنامه‌ریزی سازمان لیگ در خصوص مسابقات لیگ برتر امید کشور و تغییر زمان مسابقات خاطرنشان کرد: دبیر سابق لیگ قبل از پایان سال جلسه قرعه‌کشی می‌گذارد و تاریخ اعلام می‌کند که هفته اول اردیبهشت‌ماه مسابقات گروهی لیگ برتر به میزبانی اصفهان برگزار خواهد شد، ما نیز از پنجم فروردین تمرینات را مانند سایر تیم‌ها شروع کردیم و بازیکنان و کادرمان از تعطیلات نوروزی خود زده‌اند، با سالن مدنظر مسابقات جهت برگزاری باکیفیت مسابقات قرارداد بسته‌ایم ناگهان 17 فروردین اعلام می‌کنند بازی‌ها کنسل شده و این از بی‌برنامگی و عدم ثبات است.
عراقی زاده ادامه داد: برنامه مسابقات ملی از قبل مشخص بوده و قبلاً باید فکر تیم ملی زیر 20 سال می‌کردند تا تمام برنامه‌ها در زمان خود اجرایی شود و نه این‌که برنامه‌ها اعلام شود تیم‌ها برنامه‌ریزی کنند و به‌یک‌باره ببینند اشتباه شده است. این نوع برنامه‌ریزی‌ها به نفع فوتسال نیست و قطعاً آسیب‌ها و پیامدهای خود را به همراه خواهد داشت.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94757/در-صورت-موافقت-هیئت‌مدیره-با-تیمی-قدرتمند-در-لیگ-برتر-حضور-خواهیم-داشت
بستن   چاپ