پیام سپاهان
پیروزی یک نیمه‌ای ذوب‌آهن برابر الوصل
دوشنبه 19 فروردين 1398 - 23:57:32
پیام سپاهان - تیم فوتبال ذوب‌آهن موفق شد در نیمه اول دیدار با الوصل به پیروزی دو بر یک دست یابد.
به گزارش ایسنا، نیمه اول دیدار تیم فوتبال ذوب‌آهن ایران و الوصل امارات در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با پیروزی دو بر یک نماینده ایران به پایان رسید. مسابقه با فشار زیاد شاگردان منصوریان آغاز شد و 10 دقیقه بازی به همین منوال گذشت تا این که کاندو بازیکن الوصل در دقیقه پانزدهم بازی در محوطه جریمه ذوب‌آهن صاحب توپ شد و با یک چرخش و یک بغل پا دروازه مظاهری را باز کرد. بلافاصله بعد از این گل اوساگونا، مهاجم ذوب‌آهن با یک ضربه سر بازی را در دقیقه شانزده به تساوی کشاند. بعد از این گل بازی تقریباً پایاپای دنبال شد و هر دو تیم سعی کردند کنترل بازی را در اختیار بگیرند و در این دقایق نقش هافبک‌های دو تیم پر رنگ‌تر بود.
در یکی از حملات ذوب‌آهن، ارسلان مطهری روی یک پرتاب اوت صاحب موقعیت شد و با یک بغل پای آرام گل دوم ذوب‌آهن را در دقیقه 35 به ثمر رساند.
ترکیب ذوب‌آهن: رشید مظاهری، حمید ملکی، هادی محمدی، محمد نژادمهدی، میلاد فخرالدینی، قاسم حدادی‌فر، حمید بوحمدان، ارسلان مطهری، زبیر نیک‌نفس، محمدرضا حسینی، اوساگونا.
ترکیب الوصل: حمید نجار، عبدالله صالح، عبدالله جاسم، علی حسن، کایو، خلیل خمیس، خمیس اسماعیل، یوسف احمد، سالم جمعه، هزاع الفارسی و علی صالح.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94758/پیروزی-یک-نیمه‌ای-ذوب‌آهن-برابر-الوصل
بستن   چاپ