پیام سپاهان
فرمانده لشکر 14 امام حسین مطرح کرد؛
اجرای چراغ خاموش سند 2030 در مدارس ایران
دوشنبه 19 فروردين 1398 - 23:57:43
پیام سپاهان - کاشان - فرمانده لشکر 14 امام حسین گفت: مسئولان به شکل چراغ خاموش سند 2030 را در مدارس اجرا می‌کنند در حالی که رهبر انقلاب بارها اعلام کردند که تصویب و اجرای این سند ترویج غرب‌گرایی است.

سرهنگ محمد هاشم پور در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه دشمنان این نظام توان مقابله رو در رو با مردم شهیدپرور این مرز و بوم را ندارند، اظهار داشت: دشمنان چندین مرحله به کشور ما حمله‌ور شدند اما هر بار با شکستی مفتضحانه رو به رو شدند، یکی از این اقدامات کوردلانه دشمنان حمله تروریستی به یک پاسگاه مرزی بود که هزار کیلوگرم مواد منفجره آماده انجام عملیات بود و 110 نفر به آن مقر نظامی حمله کردند.
وی با بیان اینکه ده‌ها نفر از این تروریست‌ها توسط بچه‌های لشکر 14 امام حسین زخمی و یا به درک واصل شدند، افزود: دشمنان قبل از این واقعه یعنی در روز 22 بهمن نیز قصد انجام اقدامات تروریستی و خرابکارانه داشتند که به فضل خدا و تلاش لشکر 14 امام حسین (ع) ناکام ماندند، این عقده گویی آنها را در هر عملیات تروریستی همراهی می‌کرد و ناکامی در این موضوع آتشی بر پیکره آنها بود.
فرمانده لشکر 14 امام حسین (ع) ضمن اشاره به حمله تروریستی به اتوبوس حامل جمعی از پاسداران در محور خاش-زاهدان ابراز داشت: این اتوبوس در جاده‌ای کاملاً مردمی و دوطرفه در حرکت بود که امکان انسداد مسیر و جاده نیز وجود نداشت چراکه تنها جاده‌ای است که به سراوان و خاش منتهی می‌شود و با بستن این جاده مردم دچار محدودیت می‌شدند، این پاسداران در راستای خدمت رسانی و محرومیت زدایی به منطقه اعزام شده بودند و چندین محموله غذایی نیز در میان مردم آن منطقه تقسیم کرده بودند.
امروز با یک یا دو گروهک تروریستی در دنیا رو به رو نیستیم
وی با بیان اینکه ما امروز با یک یا دو گروهک تروریستی در دنیا رو به رو نیستیم، گفت: امروز ما با آمریکا، اروپا، اسرائیل و عربستان رو به رو هستیم و این گروهک‌ها تنها آلت دست آنها به حساب می‌آیند که به واسطه آنها اقدامات کور خود را جامه عمل می‌پوشانند و بر همین اساس امروز آمریکا و اتحادیه اروپا تمام قد به مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران می‌پردازند.
هاشم پور اظهار داشت: افرادی که قصد مذاکره با آمریکا و اتحادیه اروپا داشته و می‌خواهند دست آمریکا را در دست بگیرند، خائن محسوب می‌شوند.
برخی قصد دارند سندهایی همچون CFT، FATF و پالرمو را به جمهوری اسلامی تحمیل کنند
وی ضمن اشاره به تلاش مسئولان در راستای تصویب و اجرای سند 2030 افزود: مسئولان چراغ خاموش سند 2030 را در مدارس و نظام آموزشی اجرا می‌کنند در حالی که رهبر معظم انقلاب بارها اعلام کردند که تصویب و اجرای این سند ترویج غرب‌گرایی است، همچنین برخی قصد دارند سندهایی همچون CFT، FATF و پالرمو را به جمهوری اسلامی تحمیل کنند تا این نظام اسلامی را محدود کنند.
مذاکره غرب و اروپا با ایران به دلیل قدرت نظامی ایران و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در منطقه است
فرمانده لشکر 14 امام حسین (ع) با بیان اینکه مذاکره غرب و اروپا با ایران به دلیل قدرت نظامی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در منطقه است، ابراز داشت: طبق آیه قرآن یهود و نصاری از ما تا زمانی که مطیع آنها نشویم، راضی نمی‌شوند، رهبر معظم انقلاب نیز در بیانات خود به دلیل عدم واکنش شایسته نمایندگان مجلس نسبت به صدور تحریم‌ها و قطع نامه‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی ایران گله مند بودند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94767/اجرای-چراغ-خاموش-سند-2030-در-مدارس-ایران
بستن   چاپ