پیام سپاهان
سعید آذری:
به قهرمانی آسیا امیدوار هستیم/ رویا پرداز نیستیم
دوشنبه 19 فروردين 1398 - 23:57:44
پیام سپاهان - مدیرعامل باشگاه ذوب آهن پس از پایان بازی این تیم با الوصل امارات از هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا صحبت هایی را درباره این پیروزی بیان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر ، سعید آذری پس از پیروزی این تیم برابر الوصل امارات درباره این بازی گفت: از وقتی علیرضا منصوریان به تیم اضافه شده ما دوران فراز و نشیبی را پشت سر گذاشتیم. ذوب آهن تا به امروز در جام باشگاه‌های آسیا با هر تیمی از نمایندگان عربی بازی کرده موفق به کسب پیروزی شده است و از این جهت خدا را شکر می‌کنم.
آذری در ادامه افزود: با اینکه بازی‌های سختی داریم اما امیدواریم تا به روزهای اوج خودمان برگردیم. ما 15 روز دیگر با این تیم در خانه خودمان بازی داریم که فکر می‌کنم بتوانیم با پیروزی در آن نبرد به عنوان صدرنشین گروهمان به مرحله بعد صعود کنیم.
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه هیچوقت این باشگاه رویاپردازی نکرده است، ادامه داد: ما همیشه سعی کردیم تا بر اساس واقعیت‌ها حرکت کنیم. ذوب آهن باید بتواند در لیگ جایگاه خود را ارتقا دهد و در کنار آن از گروه خود هم در لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.
وی در ادامه درباره حضور علیرضا منصوریان روی نیمکت ذوب آهن گفت: به هر حال این تصمیمی بود که با اعضای هیئت مدیره گرفتیم و خدا را شکر تصمیم خوبی هم بود. برای فصل آینده هم در صورت صعود از گروه امیدوار هستیم به مراحل پایانی و در نهایت به مقام قهرمانی آسیا هم برسیم.
آذری در پایان اضافه کرد: هیئت مدیره ما همه همراه ما هستند ولی من باید یک جلسه با اعضای کارخانه بگذارم و به آن‌ها بگویم که یکی از بهترین راه‌های در آمدزایی در فوتبال آسیا، بردن تیم به فینال این لیگ است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94768/به-قهرمانی-آسیا-امیدوار-هستیم--رویا-پرداز-نیستیم
بستن   چاپ