پیام سپاهان
در روزهای سه شنبه و چهارشنبه؛
احتمال بارش پراکنده باران در نقاط مختلف استان اصفهان وجود دارد
دوشنبه 19 فروردين 1398 - 23:57:47
پیام سپاهان - اصفهان - کارشناس مسئول پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: نقشه‌های هواشناسی نشان از بارش‌های پراکنده باران در مناطق جنوبی، غربی و شمال استان اصفهان در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه دارد.

حجت الله علی عسگریان در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که با توجه به خروج موج ناپایدار از شرق استان اصفهان، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه تنها شاهد بارش‌های پراکنده در مناطق جنوبی، غربی و شمال استان اصفهان هستیم.
وی با بیان اینکه برای سایر مناطق استان گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود، ابراز داشت: شب گذشته در اصفهان چهار میلی متر بارش به ثبت رسید و شهرستانی‌های سمیرم با 10.2 میلی متر، چوپانان 9.5 میلی متر، نائین 8.9 میلی متر و خور 7.9 میلی پیشتاز میزان بارش‌ها در میان شهرستان‌های استان اصفهان بودند.
کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان ابراز داشت: در 24 ساعت آینده دمای هوا در بیشتر مناطق استان یک تا سه درجه افزایش خواهد داشت.
وی ادامه داد: پیش بینی می‌شود در 24 ساعت آینده، کاشان با دمای 25 درجه سانتیگراد و بویین و میاندشت با یک درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان اصفهان باشند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94772/احتمال-بارش-پراکنده-باران-در--نقاط-مختلف-استان-اصفهان-وجود-دارد
بستن   چاپ