پیام سپاهان
میلیونرهای چسبیده به نیمکت/ مهره‌هایی که بوی تقویت هم نمی‌دهند
سه شنبه 20 فروردین 1398 - 9:18:03 AM
مهر
پیام سپاهان- رقابت‌های نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال ایران در حالی آغاز شد که تیم‌های مدعی خود را معرفی کردند تا رقابت برای قهرمانی در هجدهمین دوره این مسابقات، داغ‌تر از همیشه برگزار شود.

پرسپولیس، سپاهان اصفهان، تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران تیم‌هایی بودند که لیست بازیکنان خود را با جذب چند بازیکن گران‌قیمت و سرشناس تقویت کردند تا با قدرت هرچه بیشتر برای رسیدن به هدف خود گام بردارند.

با گذشت چند هفته از بازی‌های نیم فصل دوم، سپاهان اصفهان و استقلال تهران فاصله خود را با صدر جدول بیشتر کردند تا خریدهای گران‌قیمت آنها نشان دهند چندان به درد مربیان خود نمی‌خورند.

استقلال تهران که در اواخر سال 97 نتایج قابل قبولی را گرفت با باخت نوروزی در دربی پایتخت مقابل پرسپولیس با بحران روبرو شد و کاری کرد که آبی‌پوشان همچنان با مشکلات خاص خود دست و پنجه نرم کنند.

در کنار استقلال تهران اسم سپاهان نیز به چشم می‌خورد. این تیم که در ابتدای فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فعالیت گسترده‌ای در بازار نقل و انتقالات داشت در تعطیلات زمستانی نیز سنگ تمام گذاشت تا امیر قلعه نویی بتواند با مهره‌های مدنظرش بازی‌های دلخواه را انجام دهد.

زردپوشان اصفهانی با کسب تساوی مقابل نساجی مازندران در هفته بیست و چهارم لیگ برتر، اختلافشان را با صدر جدول به چهار امتیاز رساندند تا کار خود را برای رسیدن به صدر سخت‌تر کنند.

ترکیب سپاهان با توجه به تقویت در نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر چندان تغییری نسبت به دور رفت این مسابقات ندارد.

امیر قلعه نویی در زمستان 97 ساسان انصاری را کنار گذاشت تا محسن مسلمان را از ذوب آهن خریداری کند. همچنین مدیران باشگاه با درخواست سرمربی خود محمد مسلمی پور، علی قربانی، محمد ابراهیمی و محمد مهدی‌زاده را هم جذب کردند تا بهانه‌ای برای قهرمان نکردن زردپوشان به قلعه نویی ندهند.

اما قلعه نویی در بین خریدهای جدید خود تنها به علی قربانی فرصت داده است تا خودنمایی کند. مهاجم بلندقامت زردپوشان در هفت بازی این تیم در نیم فصل دوم به میدان رفته است اما تنها یک گل برای این تیم به ثمر رسانده است که آمار چندان خوبی نیست.

کادر فنی سپاهان در حالی ساسان انصاری را به تراکتورسازی تبریز داد که جانشینان او نظیر مهدی پور و محسن مسلمان نتوانسته‌اند انتظارات را برآورده کنند.

مهدی زاده در طول نیم فصل دوم 133 دقیقه برای سپاهان بازی کرده است و محسن مسلمان نیز که فصل گذشته در اوج محبوبیتش با پیراهن پرسپولیس بود تنها 78 دقیقه برای زردپوشان بازی کرده است.

مسلمان که در نیم فصل از ذوب آهن به سپاهان نقل مکان کرد هنوز با آنچه مدنظر قلعه نویی است فاصله دارد.

مورد عجیب دیگری که در بین خریدهای سپاهان وجود دارد محمد ابراهیمی است. بازیکن پیشین تراکتورسازی پس از اینکه نیم فصلی را در لیگ دسته یک بازی کرد به سپاهان پیوست تا برای قلعه نویی مثمر ثمر واقع شود اما این بازیکن فرصت یک ثانیه بازی کردن با پیراهن زرد اصفهان را نیز پیدا نکرده است.

قلعه نویی درباره مسلمی پور هم از فرمول مشابه برای مسلمان استفاده کرده است تا نیمکت سپاهان هیچ بازدهی برای موفقیت این تیم تا اینجای کار نداشته باشد.


http://www.sepahannews.ir/fa/News/94787/میلیونرهای-چسبیده-به-نیمکت--مهره‌هایی-که-بوی-تقویت-هم-نمی‌دهند
بستن   چاپ