پیام سپاهان
معاون اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان مطرح کرد:
بازگشایی محور آفرینه به پل دختر لرستان
سه شنبه 20 فروردين 1398 - 15:21:34
پیام سپاهان - معاون اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت: محور آفرینه به پل دختر در استان لرستان با تلاش راهداران اصفهانی بازگشایی خواهد شد.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان و به نقل از اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان، فرزاد دادخواه با بیان این مطلب، اظهار کرد: پس از ابلاغ و اعلام دستور جهت اعزام نیروها و ماشین آلات راهداری به استان سیل زده لرستان، 26 دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک به همراه پرسنل مجرب از اصفهان به منطقه معمولان اعزام شد.
وی ادامه داد: در ساعات اولیه حضور راهداران اصفهانی عملیات بازگشایی و ریزش برداری و ایمن سازی محور معمولان- آفرینه در دستور کار قرار گرفت که با تلاش های جهادی راهداران این محور در روز 15 فروردین بازگشایی شد.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت: در حال حاضر اکیپ های راهداری با کمک نیروهای سپاه در سه جبهه مشغول بازگشایی محور آفرینه به پل دختر هستند که به زودی به اتمام خواهد رسید. 
وی تصریح کرد: عملیات اجرایی انجام شده در حد بازگشایی محور، تعریض و ایمن سازی و برقراری عبور و مرور بوده است و در آینده باید عملیات بهسازی این محور توسط استان لرستان انجام شود.
معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان از 14 فروردین به عنوان فرمانده عملیاتی و نماینده مدیرکل در لرستان مستقر شده است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94805/بازگشایی-محور-آفرینه-به-پل-دختر-لرستان
بستن   چاپ