پیام سپاهان
با اشاره به اقدام آمریکا علیه سپاه
حاجی‌دلیگانی: اقدام آمریکایی‌ها در شرایط امروز، حماقت است
سه شنبه 20 فروردين 1398 - 15:21:39
پیام سپاهان - یک عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: سپاه در قلب ملت جای دارد و مردم برای دفاع از انقلاب خود در پشت سپاه ایستاده‌اند، اقدام آمریکا در شرایط کنونی یک حماقت است.
به گزارش ایسنا، حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه امروز مجلس در اخطاری با استناد به اصل 150 قانون اساسی بیان کرد: بر اساس این اصل، سپاه مسئول دفاع از کشور و انقلاب است. از آقای لاریجانی بابت فرمایشات انقلابی و از تمامی همکاران عزیز و همه جریان‌های مختلف که امروز با اتحاد لباس سپاه بر تن کرده و در جلسه مجلس حضور یافتند تشکر می‌کنم.
وی در ادامه اظهار کرد: اقدام آمریکایی‌ها مرا به یاد این جمله می‌اندازد که "عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد". در روزهایی که سپاه پاسداران مشغول خدمت رسانی به مردم سیل زده و لایروبی شهرها و خانه‌های مردم است در چنین شرایطی جای حماقت برای ترامپ و سازمانهایی است که دست به این اقدام زده‌اند.
این عضو فراکسیون ولایی مجلس تصریح کرد: اگر دفاع از کشور و مرزها جرم و اقدام تروریستی محسوب می‌شود همه ما نیز تروریست هستیم چون همه ملت ایران پشت انقلاب و سپاه هستند.
وی خطاب به هیات رییسه مجلس گفت: با توجه به اهمیت موضوع می‌خواهم که دستور جلسه تغییر داده شود و طرح تقویت جایگاه سپاه برای مقابله با آمریکا در دستور قرار گیرد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94809/حاجی‌دلیگانی--اقدام-آمریکایی‌ها-در-شرایط-امروز،-حماقت-است
بستن   چاپ